وزیر جوان در اعتراض به قطع اینترنت استعفا می‌دهد؟

قطع یک هفته‌ای اینترنت در کشور انتقادات زیادی را علیه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برانگیخته است.

وزیر جوان در اعتراض به قطع اینترنت استعفا می‌دهد؟

قطع یک هفته‌ای اینترنت در کشور انتقادات زیادی را علیه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برانگیخته است. او که توانسته بود به واسطه فعالیت هایش در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط نزدیک با کاربران اعتماد بخشی از فعالان فضای مجازی را جلب کند، پس از اتفاقات یک هفته اخیر کمتر کسی به دفاع از او می‌پردازد.

در شبکه‌های اجتماعی اکثر دولتمردان مورد انتقاد شدید قرار گرفته اند. در صدر آن‌ها حسن روحانی رییس جمهور قرار دارد که به نظر می‌رسد حتی طرفداران دو آتشه او هم از عملکردش ناامید شده اند و هیچ دفاعی از او نمی‌کنند.

اما پس از روحانی این آذری جهرمی است که زیر فشار انتقادات قرار گرفته است. کاربران معتقدند که او نباید زیر بار قطع اینترنت می‌رفته است و بخش مهمی از مسئولیت خسارت های این اتفاق را متوجه آذری جهرمی می‌دانند.

منتقدان می‌گویند حتی اگر فشار سنگینی هم برای بستن اینترنت وجود داشته، وزیر ارتباطات باید با استدلال مانع از این کار می‌شد.

آذری جهرمی در چند روز اخیر تلاش بسیار زیادی انجام داده تا نشان دهد که در این باره تقصیری نداشته است و قطعی اینترنت تصمیم شورای امنیت کشور بوده است و او نمی‌توانسته مانع از این تصمیم شود.

وزیر ارتباطات برای تغییر دادن فضا سعی می کند با مردم سخن بگوید او شب گذشته ویدئویی منتشر کرد و ضمن عذر خواهی از مردم اعلام کرد یک گیگ اینترنت رایگان به مشترکان داده خواهد شد.

البته سخنان آذری جهرمی دردی را دوا نکرد و حمله لفظی به او از سر گرفته شد. کاربران فضای مجازی آذری جهرمی را "ریاکار" و "دروغگو" خطاب می‌کنند.

برخی نیز معتقدند بستن اینترنت خوش خدمتی او برای آینده سیاسی اش بوده است، به عقیده این عده وزیر ارتباطات خود را آماده می‌کند که در آینده رییس جمهور ایران شود.

برخی کاربران می‌گویند آذری جهرمی اگر آنگونه که مدعی است نگران مردم، کشور و حق الناس است این موضوع را با استعفای نشان دهد.

او البته از جانب دیگری نیز تحت فشار است کاربران اصولگرا درباره آذری جهرمی می‌گویند اگر صداقت دارد و به فکر کشور است سریعتر شبکه ملی اطلاعات را تقویت کند تا کشور نیازمند اتصال به اینترنت جهانی نباشد. در همین طیف صدا‌هایی هم شنیده می‌شود که از قطعی اینترنت دفاع و به آذری جهرمی حمله می‌کنند که چرا اینقدر زود به دنبال وصل شدن اینترنت بوده است.

بیشتر واکنش‌ها به وزیر ارتباطات ناشی از خشم فراوان کاربران به خاطر بسته شدن اینترنت است، خشمی که ممکن است مانع از اظهار نظر منطقی شود. در این بین کاربران اندکی هم هستند می‌گویند وزیر ارتباطات در این فقره نقش مخربی نداشته و اگر انتقاد هم وارد باشد به شورای امنیت کشور است. این عده دیگر کاربران را به رعایت انصاف دعوت می‌کنند و می‌گویند اگر شورای امنیت اینترنت را قطع کرده "چرا باید فحشش را آذری جهرمی بخورد. "

آذری جهرمی در حالی مورد شدید ترین انتقادات قرار گرفته است که به نظر می رسد این وزیر کشور است که باید پاسخگوی قطع اینترنت باشد. وزیر کشور رییس شورای امنیت کشور است و حتی برخی گزارش ها از این حکایت دارد این شورا تصمیم گیری درباره اینترنت را به شخص رحمانی فضلی واگذار کرده است.
تحریم آذری جهرمی
در راستای قطع اینترنت در ایران، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا محمد جواد آذری جهرمی را به خاطر "سانسور اینترنت" در لیست تحریم‌ها قرار داد.

آذری جهرمی به این اقدام آمریکا واکنش نشان داد و به محض اینکه اینترنت وصل شد در توئیتی به زبان انگلیسی نوشت: «محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تحریم خود از سوی آمریکا در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: من تنها کسی نیستم که بر اساس افسانه‌های ساختگی دونالد ترامپ تحریم شده ام. قبل از من استارت‌آپ‌ها، رنامه نویسان، بیماران سرطانی و کودکان مبتلا به «ای بی» نیز تحریم شده اند. من همچنان از دسترسی به اینترنت دفاع می‌کنم و اجازه نمی‌دهم آمریکا پیشرفت‌های ایران را متوقف کند.»

این واکنش هم انتقادات فراوانی را در پی داشت. منتقدان به وزیر ارتباطات حمله کردند که چه سریع به تحریم خود واکنش نشان داده است، اما برای وصل شدن اینترنت کاری نکرده است. برخی منتقدان می‌گویند ادعای آذری جهرمی درباره اینکه "مدافع دسترسی به اینترنت است"، کذب است.

تحریم آذری جهرمی در میان مقامات واکنش‌هایی داشت از جمله وزارت خارجه آن را محکوم کرد و برخی نمایندگان مجلس در این باره اظهار نظر کردند.

در این بین برخی فعالان تندرو در شبکه‌های اجتماعی معتقدند تحریم کارساز نیست و باید با اعمال فشار بر شبکه‌های اجتماعی مقامات حکومتی را از این فضای اخراج کرد. در همین راستا تحرکاتی هم صورت گرفته است، نفر اول نیز آذری جهرمی است. البته به نظر می‌رسد شبکه‌های اجتماعی تن به این اقدام دهند.
تاثیر قطعی اینترنت بر کسب و کار‌ها
در روز‌های اخیر سخنان زیادی از تاثیر منفی قطعی اینترنت بر کسب و کار‌های مختلف مطرح شده است. آذری جهرمی نیز چند باری در این باره حرف زده است. او می‌گوید "برخی خسارت‌ها جبران ناپذیر است." با این حال تاکنون آمار دقیقی از خسارت چند روز قطعی اینترنت در دست نیست. محسن جلال‌پور، رییس سابق اتاق بازرگانی ایران رقم خسارت وارد شده را حدود یک ونیم میلیارد دلار اعلام کرده است.

کسب و کار‌های مختلف هر یکی به صورت مستقل در این باره اعتراض کرده اند. شاید بیشتر از همه این استارتاپ‌ها باشند که در این باره آسیب دیده اند. فعالان این حوزه می‌گویند آذری جهرمی باید با تشریح اثرات منفی قطعی اینترنت برای مسئولان امنیتی کشور مانع از این خسارت بزرگ می‌شد.

برخی منتقدان می‌گویند رقم خسارتی که از این طریق به اقتصاد کشور وارد شده احتمالا بیشتر از درآمدی است که دولت از محل افزایش قیمت بنزین کسب می‌کند.

پیشتر آذری جهرمی در ویدئویی از آحاد ملت عذرخواهي کرده بود که اینجا می توانید ببنید.

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 58
  • ایرانی
    0

    واقعاً وزیر در این ماجرا هیچ کاره بوده اصلاً اختیاری نداشته که سلب شود.

  • کر لــــــــــــر
    0

    مسئول باید پشت مردم باشه نه مثل بزدلا پشت خالی کنه صدرصد باید استفعا بده ..

  • سونیا
    0

    این مسخره بازیا چیه اخه از کار و زندگی مارو انداختید اینترنت همراه رو وصل کنید شورشو در اوردید

  • .
    0

    دلمون خوشه بخدا!!!

  • بی نام تا اطلاع ثانوی
    0

    وصلش کنید این اینترنت لعنتی رو ، وصلش کنید این وامونده رو ، وصلش کنید ، اه مرده شور این زندگی رو ببرن اخه این چه وضع لجنیه که واسه مردم ساختین ، خدایا اینارو که نمیکشی ما راحت شیم حداقل مارو بکش ، بسه دیگه ظرفیت هر کسی حدی داره ، طاقتمون طاق شد دیگه

  • کاربر ناشناس
    0

    انترنیت همراراوصل کنید

  • سحر
    0

    این روزا میگذره اما کینه این حرکت هیچوقت از دل مردم بیرون نمیره وزیر کشور عمر نوح هم داشته باشی بازم باید بزاری و بری مثل تمام کسانی که رفتن حالا یا با نام نیک یا....

  • بینام
    0

    خیلی مسخرس حرف از امنیت میزنن ادعاشون میشه امنیت داریم ولی امنیت شغلی هم جز یکی از همین شاخه های امنیت هست خداروشکر که شغل ایجاد نمیکنید همین کسب و کارهای اینترنتی هم که مردم خودشون انجام میدن اونم شما درش و تخته کردین من تاالان 15میلیون خسارت دیدم. شما که ادعای مسلمانی و دینداری دارین آیا این حق الناس نیست ایا این نون بری نیست ایا این راههای ایجاد فساد و دزدی نیست، چیو میخواین ثابت کنید؟ فکر کردین بااین کارا مردم خیلی دوستتون دارن علاقه مند میشن بهتون، نخیر فقط نفرت ایجاد میکنید بین مردم، مثل سگ پشیمونم به اقای روحانی رای دادم، گول وعده هاش خوردم که هیچکدوم عملی نشد، شما خودتون به اخرت ایمان ندارین اگ داشتین نباید ما تو عصر پیشرفت و تکنولوژی در به در دنبال وصل شدن اینترنت باشیم برا کسب و کار

  • م ن
    0

    چرا هیچکی هیچی نمیگه انگار نه انگار که اتفاقی افتاده ما هنوز اینترنت مویابلمون قطعه به خدا ده روز درامدی نداشتیم چه کار باید بکنیم

  • کامی
    0

    اقا یه تاریخ دقیق تورو خدا بدید کی نت وصل میشه ؟؟؟خسته شدیم بابا

  • messi
    0

    پس اینترنت همرا کی وصل میشه بابا خسته شده ایم

  • Alireza
    0

    همچنان نت گوشی قطعه اقایون تورو خدا اقدام کنید چقدر مگه برای شما زمان میبره ک وصل کنید؟این روند وصل کردن نت تلفن همراه شما مثل حرکت کردن ی لاک پشت فلج حامله میمونه

    نظرات شما -
    • Arash
      0

      این دیکتاتورا از عذاب مردم لذت میبرن بهتره کمتر باعث خوشحالیشون بشیم چون به خواستشون و تنبیه و عذاب مردم ادامه میدن وگرنه وصل کردن اینترنتو مثل قطع کردنش به سرعت برق میتونن انجام بدن

  • K m
    0

    به خدا دیگه نا ندارم ما چه گناهی کردیم بسه دیگه وصل کنید نت همراه و

  • خسته
    0

    دلیلی نداره استعفا بده چون وزیر کشور،رحمانی فضلی رییس امنیت ملی ام هست و دستور داده نت قط بشه چون برخلاف امنیت کشوره اگه ایشون میگف نه فردا اعلام میکردن جهرمی ضد امنیت کشوره .لطفا منطقی فکر کنیم.اونی ک باید استعفا بده وزیر کشوره که هنوز دستور نداده نت های همراه دیگر استانها بیان.جای تاسف داره

  • Moein
    0

    خب الان ک همه جا آرومه نت ADSL هم دوروزه ک وصل کردید دیگه چرا نت همراه رو وصل نمیکنید چ مرگتونه بسه دیگهههه

  • تبریز
    0

    استفعا بده یا نده چه فایده ای برا ما داره نت گوشی رو وصل کنه از کارو زندگی افتادیم اه

  • Arash
    0

    استعفا بده؟ اون الان واسه حکومت مثل فرشته میمونه کسی که زیرساختهارو درست کرد تا به عنوان اهرم فشار علیه مردم استفاده کنه اگرم بخواد استعفا بده که نمیده هیچکس با استعفاش مخالفت نمیکنه چون همشون دستشون تو یه کاسه هست(شما بخوانید جیب مردم) من هنوز که هنوزه اینترنت ندارم چطور اینقدر راحت میتونن از خودشون دفاع کنن واقعا؟ خیلی خودشونو مسلمون و متدین میدونن ولی یه سوال فکر میکنید این پولایی که از مردم بالا میکشید و این ظلمی که در حقشون میکنید و یک هفته قطع اینترنت وخسارت چندهزار میلیاردی روز حسابرسی میتونید به خداهم دروغ بگید شما؟

  • راضیه
    0

    من درسم دارم میفهمین؟؟وصل کنین دیگههههه

  • کاربر ناشناس
    0

    وزیر نقشی نداشته پس چرا وزیر ارتباطات شده بره بشینه خونه

  • سونیا
    0

    دیگ وصل نمی کنن

  • ..
    0

    اینترنتاروچراوصل نمیکنین مسخرمون کردن اخه

  • م
    0

    من نمیدونم چرا نزدیک ۱۰ روزه نت قطعه و هنوزم وصل نشده .درد و شکایتمون و اعتراضمون باید به کی بگیم.این نت کوفتی رو وصل کنین دیگهههههههه

    نظرات شما -
    • سونیا
      0

      بخدا همین الان گریم گرفته بخاطر این مسئله

  • علم الهدی
    0

    مردم آقای جهرمی تقصیر نداره آب ازسرچشمه گله .ازش خواستن نکنه آشوب گر شناخته میشه .تواین مملکت یه نفر برا کل کشور تصمیم میگیره بقیه هم وجود اظهار نظر ندارند چرا چون اینقدر مقام پرست هستن که پستشون ازمردم براشون عزیزتره .به خون شهدا قسم تواین مملکت کسی دلش بحال مردم نسوخته خودشون میکشن میشکنند می سوزانند میزارند تقصیر آشوب گر عجب رویی دارند اینا مثل نه دی خودشون میکنند میزارند تقصیر اسرائیل وآمریکا بابا ملت کور که نیستند اینا هم که میان شعار حمایت از امنیت ملی میدن مگر چند هزارنفر از این 80میلیون نفرند .بابا مردم میفهمند خجالت بکشید

  • ناشناس
    0

    بایداینترنت ملی داشته باشیم.دراین شرایط قطع اینترنت واجب بود

    نظرات شما -
    • سونیا
      0

      قطع اینترنت ب ضرر مردم هستش چون نصف مردم ایران کارشون با اینستاگرام و تلگرام هستش بعد شما میتونی با برنامه های داخلی کار کنی ولی مایی ک کارمون با اینترنته نمیشه

    • سونیا
      0

      قطع اینترنت ب ضرر مردم هستش چون نصف مردم ایران کارشون با اینستاگرام و تلگرام هستش بعد شما میتونی با برنامه های داخلی کار کنی ولی مایی ک کارمون با اینترنته نمیشه

  • نسیم
    0

    تاسف برای مردمانی ک این پیرپاتال ها براشون تصمیم گیری میکنن.یه مشت بی سواد.اخه رحمانی فضلی از اینترنت جهانی چی میفهمه ک حالا باید واس ماا تصمیم بگیره....بالغ بر یک هفتس ک کار و کاسبی ملتو با خاک یکسان کردن.اینا میخوان برای ما امنیت و ارامش بیارن؟؟؟؟؟؟؟؟

  • راستگو
    0

    تصمیمات مسئولین علیه امنیت کشوراست .مردم که با این همه فشار سرشان به کارو گرفتاری خودشان بود.دنبال چه کسی هستیم نه منافقین ونه باصطلاح سلطنت طلب جرئت ورود به کشور راندارند.مردمی که راهپیمایی کردند علیه دشمنان بود.نه تایید عملکرد دونفر که به جای یک ملت تصمیم غلط گرفتند واین همه خسارت ببارآوردند.ملت بازحمت ومشقت تاثیرگرانی ارزرابردوش می کشند کدام دوستدار ودلسوز ملت وکشور دراین مقطع باین شکل بنزین راگران میکند.واقعا قابل هضم نیست.یک مملکت را بهم بزنند وبگویند منافعش رابه مردم برمی گردانند.

  • رضا
    0

    سلام .برادر جوان ما آقای جهرمی تقصیری نداره و چه انان هم که دستور قطع داده اند تقصیری ندارند .چون آنطرف آب از این ابزار در مواقع بحرانی به نفع خودشان وآشوبگران استفاده میکردند فیلمهای که برایشان ارسال میشد رابرای همه بخش و مردم را روانی میکردند و همه را سر در گم و مردم تحریک میکردند.خدا را شکر بااین تصمیم آنها به در بسته خوردند و دیدید ازاینکارچقدر عصبانی بودند.و این برای ما اثبات شده است که هر جا از تصمیم ما دشمنان عصبانی هستند بدانید که کاردرست بوده است. البته هموطنان عزیز ما از قطعی اینترنت به خاطر کسب وکار ضرر کرده اند ولی چاره ای در مواقع بحرانی و امنیتی جز این نیست تا بتوان جلو مداخله دشمنان را گرفت...به هر حال این فتنه غائله هم با هوشیاری مردم به پایان رسید و دشمن خیلی زودتر آنچه برای آینده در سر داشت را علنی کرد و این از عنایات خدا بود که با این ماجرا آنان زودتر رسواشوند...خدا مکر وکید انان را به خودشان بر گرداند...از همه مردم صبور کشورم واز زحمات دلاور مردان نیروی انتظامی،سپاه و نیروهای امنیتی و بخصوص از بسیجیان بی ادعا وغیرتمندوسلحشور ایران زمین قدردانی ودست همه آنها را میبوسم...از دستگاه قضا تقاضا داریم با اشوبگران بدون ملاحظه همانگونه که آشوبگران با مردم کردند جان ومال مردم را از بین بردند با آنها برخورد شود...انشالله قدر امنیت کشوررا بدانیم وبا بصیرت و دشمن شناسی در مورد مسائل کشور با همدلی و وحدت یکپارچه چه در گفتار و چه در کردار عمل نمائیم...یاد شهدای عزیز امنیت را گرامی می داریم انشالله پاسدار خونهای همه شهیدانمان باشیم ...قدرامنیت امنیت امنیت راکه برا ی آن خونهای زیادی را تقدیم اسلام و نظام کرده ایم را بیش از بیش بدانیم انشالله..

    نظرات شما -
    • م ن
      0

      شما کاملا مشخصه نفستون از جای گرم در میاد بی زحمت میتینگ ندین لطفا

    • حمید
      0

      آقای محترم شما از قطعی اینترنت فکر کنم که خیلی خوشحالی بیا ببین این قطعی چه زیانی به اونایی که تو این کسب و کار بودن زده بعد قضاوت کن حالا این زیان رو با خرابی که آشوبگرا به بار اوردن و این همه هزینه به بار اوردن اخه به چه قیمتی اگه قبل از این به قول دولتیا اصلاح قیمت بنزین یه مقدار سنجیده تر و حساب شده عمل میکردن با هزینه کمتری و خرابی کمتری میشد بنزین قیمتشو ببرن بالاتر بعد اونوریا با تمام این قطعی اینترنت از راهای دیگه ای فیلم به دستشون رسیده و یا با فیلمای ارشیوی کار خودشونو کردن پس الان به قول خودشون که ماجرا تمام شده اون اینترنت رو وصلش کن دیگه بسه این همه ضرر

    • Arash
      0

      فیلمهایی که به اونبر اب ارسال میشه موجب روانی شدن مردم میکرد؟ تو کی هستی؟ مطمئنم از مردم نیستی خدا به دادتون برسه روزی که مردم به سیم اخر بزنن اونوقت میبینم همین شماها چطور رنگ عوض میکنین انشالله که همون وقتم همین باشین

    • Arash
      0

      فیلمهایی که به اونبر اب ارسال میشه موجب روانی شدن مردم میکرد؟ تو کی هستی؟ مطمئنم از مردم نیستی خدا به دادتون برسه روزی که مردم به سیم اخر بزنن اونوقت میبینم همین شماها چطور رنگ عوض میکنین انشالله که همون وقتم همین باشین

  • کاربر ناشناس
    0

    وجود خود مسئولین از ریز ودرشتشان مخل اسایش و امنیت مردم است پس بهتره نیم نگاهی به خودشان داشته باشن نه به اینترنت

  • علی
    0

    اقای روحانی جواب رای مردم رو خوب دادن همه میگن تقصیر من نیست جالبه وقتی یه موضوع به این مهمی اینجوره بیان میشه بایدم اشوب بشه کجاست فکرتان این مملکت رو مردم ساختن بدون نظر نمایندکان مردم بریدین دوختین همین میشه الانم تابوق سگ باید واستیم نت وصل شه

  • م
    0

    تو را به خدا که فکر نکنم خدا بپرستید کاسبی مردم نابود کردین چرا بعد از ۱۰ روز وصلش نمیکند دیگه شورش در وردین

  • محمد
    0

    انسان کاردرست با اعتماد به نفسی بود من از استعفاش ناراحتم.

  • Sa.lma
    0

    !!! آقایی که تو نظرات گفتین باید اینترنت قطع میشد تا جلوی شورش گرفته بشه ...حرف شما درست !!ولی الان بیشتر از یه هفته است اینترنتو قطع کردن مگه شورش چقدر طول کشید حالا که همه رو دستگیر کردن نهایت دو روز ،سه روز، دیگه چه خبره زندگیمون مختل شده ...واقعا که...ضرر رو که نمی تونین جبران کنید لااقل جلوشو بگیرین بیشتر از این دیگه مردم ضرر نبینن

  • ارسلان دولتخواه
    0

    با سلام واقعا خسارتهایی جبران ناپذیر به اقتصاد کشور واردشد

  • حسن
    0

    من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود...

  • Reza Amini
    0

    خدمتتان عارض م که ماها از خیلی از چیزا خبر نداریم و فقط اینو میبینیم که اینترنت قطع شده دیگه نمیخوایم بدانیم اگر این قطعی وجود نمی‌داشت شاید الان وضع خیلی خیلی بدتر می‌توانست باشه چرا که دورتادور ملت مارو گرفتن و منتظر یه سهل انگاری هستن تا تمام میراث این مملکت به باد بدن ، درسته شرایط سختی داریم ولی اینم می‌توانست باشه که بد ، بدتر بشه ...

    نظرات شما -
    • M
      0

      این درسته ولی این راهش نیست زندگیه خیلیا مختل شده وقتی اینقد طولانی شده قطع اینترنت

  • hadi
    0

    وزیر ترسو به درد مردم ایران نمیخوره اون کاری که با مردم با قطع اینترنت کردن دشمن با مردم‌نکرده در ضمن تو خبرنوشتید ۱ هفته قطع شده که باید اصلاح‌کنید و الان بالای ۱ هفته است

  • رضا
    0

    شرف داشته باشه استعفا میده ... کله دولت باید استعفا بدن ولی میدونید چیه نمیکنن اینکارو این چند روز ثابت کرد درامد و امنیت مردم واسه صاحبان قدرت دو زار ارزش نداره... فقط حفظ امنیت خودشون و موندن تو قدرت عامل اصلی این اتفاق همون روسای سه قوه هستن که باید محاکمه بشن تف به شرفشون

  • رضا
    0

    کار درستی کرد وقتی اجازه واختیار تام نداره تنها راهش استفعا هست وزیر عزیز مثل کشورهای متمدن عمل کرد به نظرم کل نظام هم باید ازهمین روش استفاده کنند البته اگر رای ونظر اکثریت مردم براشون مهمه،

  • سونیا
    0

    هورااااا واس من وصل شد تلگرامم ولی گوگل و اینستا و واتساپ نمیاره شهریارم

  • ruh
    0

    اینترنت هسته ای ببخشید بسته ای حق مسلم ماست

  • امید نصیری
    0

    بابا من بدبخت یه کارم سیم کشی ساختمان هستش یعنی کارگری تو این آب و هوای سرد و هیشکی نمیتونه درک کنه از یه طرفم کسب و کار اینترنتی را انداخته بودم دلم خوش بود حداقل خرج دانشگامو از اونجا پیدا کنم الان یه کاری کردن بقرآت دیگه نمیکشم اه

  • علی
    0

    حدود یک هفته س کسب و کار ما مختل شده،چه دلیلی داره اینترنت قطع باشه؟چرا کسی توضیح نمیده، بنزین گرون کردین نتم که قطع کردین چرا انقدر ظلم؟؟؟کاش جای دیگه به دنیا اومده بودیم

  • حمال های دولت
    0

    اقای وزیر شما اگه واقعیتو میگفتی ی هفته اولش قایم نمیشدی.از قصد دو.سه روز اخر صدبار بگی دس من نیست و منم درتلاشم وصل کنم.خجالت خوب چیزیه که شما حالیتون نیس.اگه راس میگی زود استعفا بده بلکه ادم کار بلد و نترس بیاد بجات

  • حسین
    0

    سلام به نظر من قطعی اینترنت و وصل نکردن آن به غیر از این که به بازار کسب و کار ضربه زده بلکه وزیر کشور تا چه اندازه مطمئن هستند که دوباره مملکت به خاطر قطعی اینترنت به هم نریزه قطعی اینترنت رو بیخیال گرونی رو درست کنید دست دلالان و توی بازار کسب و کار قطع کنید هر جا میری دلالان حرف اول و میزنند و چیزهای دیگری که هر لحظه ممکن است دوباره مملکت را به هم بریزد از همه مهمتر اینکه جلوی ورود موادمخدر رو بگیرن که خانواده‌ها رو درگیر کرده

  • سونیا
    0

    بعد دو ساعت قطع شد اینترنت ...وصل کنید اینترنت همراه رو لطفا

  • Aziz
    0

    تصمیم گیرنده اصلی قطعی اینترنت آقای جهرمی نیست شورای امنیت ملی کشورهستش ایشون تو این جریان دخالتی نداشتن نباید این همه انتقاد درمورد یک وزیر انجام بشه امنیت کشور در خطر است چرا متو جه نمیشید سلطنت طلبان برای براندازی نظام لحظه شماری میکنند

  • رضا
    0

    باسلام وهزاران دورود به مدیریت سایت خبر فوری،ببخشید چرابخش قسمت نظرات بعضی ازپستها مثل (خبر دووعده بنزینی دولت زیر ذره بین مورخه98/9/4) به صورت نصفه ونیمه دیده میشود واصلا خوانا نیست وامکان ارسال نظر وجود ندارد؟؟؟؟؟ خواهشمندم درصورت امکان اصلاح بفرمایید باتشکر واجرکم عندالله....

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      ازاینکه مشکل رابرطرف کردید مجددا ازشما مدیریت محترم تشکر میکنم موفق باشید...

  • هامون
    0

    یجوری تیتر میکنید که ربطی به موضوع و جدیت قضیه نداره ایشون نه استعفا دادن نه میدن البته تا آغاز روز چهارشنبه از روند دفاعیاتش پیداست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها