بازگشت گلر پرحاشیه به میادین

محسن فروزان که فصل گذشته حواشی بزرگی را به وجود آورد، در آستانه بازگشت به لیگ برتر است.

بازگشت گلر پرحاشیه به میادین

محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتور که بعد از اتفاقات رخ داده در بازی این تیم تبریزی برابر تیم سپیدرود رشت از سوی کمیته اخلاق با دستور موقت تا زمان رسیدگی کامل به پرونده اش محروم شده بود با پایان محرومیت می‌تواند به لیگ برتر باز گردد.
فروزان تا پایان نیم فصل اول با تیم فوتبال تراکتور قرارداد دارد به همین علت این دروازه بان خواستار دریافت رضایت نامه از این باشگاه شده بود تا به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد، اما رضایت نامه اش از سوی تراکتوری‌ها صادر نشد.
او بعد از پایان قراردادش با باشگاه تراکتور مشکلی برای پیوستن به تیم دیگری ندارد.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم دقیقا فروزان با کدام تیم به لیگ برتر بازمی‌گردد؟ او ابتدای فصل در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان بود اما در نهایت گفته شد با عدم همکاری تراکتورسازان تبریزی این انتقال میسر نشد. نفت پس از ناکامی در جذب فروزان، سوشا مکانی را به خدمت گرفت.

حالا در میان لیگ برتری‌ها فقط شاهین بوشهر است که با ضعف شدیدی در دروازه روبه‌روست. بعید نیست که فروزان برای احیای خود به این تیم در آستانه سقوط بپیوندد.

فروزان پیش از این هم سابقه اضافه شدن به تیم در حال سقوط را دارد. او در لیگ شانزدهم به صبا پیوست، اما زیر نظر مرفاوی، نماینده قم به لیگ یک سقوط کرد.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها