روزهای شیرین شهر خودرو

شهر خودرو امسال دیگر پدیده لیگ نیست؛ آنها قامت یک مدعی به خود گرفته‌اند و تداوم این وضعیت قطعاً نیازمند برطرف کردن دغدغه‌های سرمربی تیم است.

روزهای شیرین شهر خودرو

شهر خودرو مشهد این فصل را نیز مانند فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر خیلی خوب شروع کرد و خیلی زود هم اوج گرفت و گویا فعلا هم تیم یحیی قصد «تیک‌آف» ندارد و می‌خواهد نتایج خوبش را ادامه دهد.

شهر خودرو امسال و پدیده پارسال، دیگر پدیده لیگ نیست؛ آنها موفقیت را مشق کرده‌اند و دائم هم تکرارش می‌کنند؛ پس این تیم دیگر نه به نام پدیده است و نه به لقب؛ آنها امسال یک مدعی درجه یک هستند؛ نشان به این نشان که اینک در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر جا خوش کرده‌اند و همچنان به بالاتر رفتن هم می‌اندیشند.

فوتبال مشهد امسال پس از مدت‌ها رنگ و بوی آسیایی شدن به خود گرفته و باید این حال خوب را تداوم بخشید و اینجاست که نقش مسئولان مشهدی پررنگ‌تر از همیشه است؛ مسئولانی که البته بعضا در برخی مواقع حساسی که تیم‌های ورزشی مشهد و استان با آن مواجه شده‌اند، ناگهان غیبشان زده و نه مصاحبه‌ای از آنها دیده‌ایم و نه حرکتی.

مسئولانی که بعضا در روزهای خوش پدیده سابق و سیاه جامگان و همین شهر خودرو ناگهان در ورزشگاه سبز شده‌اند و عکس یادگاری گرفته‌اند و در قاب تصویر ماندگار شدند؛ البته ماندگاریشان در همان قاب تصویر بود و دیگر حرکتی از آنها دیده نشد.

گل محمدی تقریبا سه هفته متوالی است که در نشست‌های خبری پیش یا بعد از بازی به نوعی از وضعیت سخت‌افزاری تیمش ابراز نگرانی و گلایه دارد و تمام اینها در وضعیتی رخ می‌دهد که تیمش برنده بود و خود گواهی بر این مدعاست که یحیی قصد فرافکنی ندارد و تیمش از این نظر واقعا مشکل دارد.

شهر خودرو در این هفته از رقابت‌ها قرار بود برابر تراکتورسازی افول کرده صف آرایی کند که البته دیدارش لغو شد و باید در هفته دوازدهم لیگ به میدان برود؛ شهر خودرو این روزهای خوبش را باید ادامه دهد و شاید امسال تاریخ‌ساز نیز شدند و نام خود را بر روی کاپ قهرمانی حک کردند البته تحقق این مسئله بازهم به اما و اگرها بستگی دارد.

شهر خودرو امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و با تصور احتمالی اینکه از مرحله نخست عبور می‌کنند در مرحله دوم باید به مصاف نماینده قطر بروند که قطعاً دیداری سخت است و باید از امروز، آن روزها را دید و وضعیت را مهیا کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها