خواننده مطرح موسیقی سنتی در گفت‌و‌گو با سرنا :

محمد معتمدی نباید عدم توانایی خودش را به گردن دیگران بیندازد!/ اپوزیسیون می‌گویند که سوپاپ اطمینان هستم/ خواننده‌های خیابانی منتظر معجزه نباشند

خواننده مطرح موسیقی سنتی درخصوص تور جهانی

محمد معتمدی نباید عدم توانایی خودش را به گردن دیگران بیندازد!/ اپوزیسیون می‌گویند که سوپاپ اطمینان هستم/ خواننده‌های خیابانی منتظر معجزه نباشند

پرواز همای در گفتگو با برنامه سرنا به تفاوتش با سایر خواننده‌ها اشاره کرد واظهار داشت: بر خلاف خواننده‌های دیگر در کشورمان، بنده ابتدا قطعات را در کنسرت‌هایم اجرا می‌کنم و سپس به صورت آلبوم روانه بازار می‌کنم.

وی درباره علت حضورش در کنسرت خواننده‌های پاپ خاطرنشان کرد: معتقدم اگر همه‌ ژانرهای موسیقی اگر خوب اجرا شوند ارزش شنیدن دارند و فردی نیستم که صرفا به شنیدن موسیقی سنتی بسنده کنم. حضور من در کنسرت‌های متفاوت بدین دلیل است که ابتدا از موسیقی لذت ببرم و سپس ببنیم که چرا این نسل موفق هستند.

همای ادامه داد: متأسفانه در جامعه موسیقی ما عادت شده است که موفقیت دیگران را نادیده بگیرند.

وی درخصوص تاثیر تهیه‌کننده‌ها عنوان کرد: تهیه‌کننده‌ها در به شهرت‌رساندن خواننده‌ها هیچ نقشی ندارند چرا که اصولا به دنبال افرادی می‌روند که فروش دارند و محبوب هستند. محبوبیت و شهرت از کودکی در اقبال خواننده‌ها نوشته شده است و هیچ ربطی به کنسرت‌گذارها ندارد.

این خواننده اضافه کرد: خواننده‌های خیابانی منتظر معجزه نباشند ، بلکه علمی و عاشقانه به دنبال موسیقی بروند چراکه عرصه رقابت بسیار تنگاتنگ است.

وی به صحبت‌های محمد معتمدی درباره مافیای موسیقی اشاره کرد وگفت: در شأن آقای محمد معتمدی به عنوان یک خواننده نیست که با حضور در خبرگزاری فارس، علیه موسیقی ایران صحبت کنند؛ عدم توانایی خودشان را نباید به گردن دیگران بیندازند. لذا چنین صحبت‌هایی، حرف‌های کودکانه محسوب می‌شود.

همای افزود: فروش یا عدم فروش بلیط کنسرت‌ها ربطی به سایت خاصی ندارد؛ بنده به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خواننده‌های موسیقی کشور از سایت خودم فقط برای فروش بلیط استفاده می‌کنم و وابسته به سایت خاصی نیستم.

وی به برخی حواشی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی می‌گویند سوپاپ اطمینان هستم ، درحالی که متأسفانه تکیه کلام عده‌ای شده است که خودشان را اپوزیسیون می‌دانند و نمی‌دانم دنبال چه هستند.

این نوازنده مطرح موسیقی در پایان درخصوص اظهارنظرهای مختلف هنرمندان گفت: برای مثال دیوان حافظ سرشار از انتقادات ایدئولوژیک است؛ لذا هنرمندان تا جایی که سکوی تبلیغاتی سیاستمداران نباشند، خوب است و باید دغدغه مردم را داشته باشند.

71

حجم ویدیو: 48.81M | مدت زمان ویدیو: 00:38:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی مشمولی
    0

    شما که ازاقدام آقای معتمدی انتقاد کردید علیرغم ویژگیهایی که دارید حد خود را نمیدانید احترام ایشان و امثال او برای شما هم احترام خواهد آورد .جوان ، قضاوت و کنترل نکن همکارانت را ، پیشنهاد است میتوانی هم به این اقدام ادامه بده تجربه شصت ساله ام را گفتم .بدرود

  • مرتضی فرمهر
    2

    من و خیلی های دیگر که هم اکنون در این جمع نشستیم و این پست را از طرف خود و سایر بزرگانِ در کنارم می گذارم شما را هیچ نمی شناسیم. شما هزینه کن و به مافیا باج بده!!! ولی این بی مهری که به استاد معتمدی شده به استاد خواجه امیری و اکبر گلپایگانی و هم اکنون به استاد بی بدیل موسیقی ایران استاد شجریان هم شده... چه بر سر موسیقی ما آمده که تو خواننده اش شدی. ای تف بر ممیزی های ارشاد مثلاً اسلامی( که فقط نام اسلام رو به یدک میکشه و زیر پرچمش هزاران غلط میکنه)

  • قربانعلی سیاری
    2

    من سالهاست اهل موسیقی و خوانندگی هستم. همای صداش اصلا در حد و اندازه یک خواننده مطرح نیست و چیزی که باعث معروفیتش شد چرت و پرتهای داشمن شاد کنی بود که خونده و میخونه. از لحاظ هنری وتکنیک ایشان بدون هیچ تعصب و دشمنی بسیار پایین هستن.

  • خودم
    0

    پرواز همای همیشه خیلی رک و روراست هستش و این رفتارش گاهی آزار دهنده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها