تکذیب خبر تصویب بنزین ۱۲۰۰ تومانی با پیشنهاد رئیسی

دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای، ادعای یک خبرگزاری مبنی بر اینکه نظر رئیس جمهور نرخ هزار و ۲۰۰ تومانی بنزین بوده و رئیس قوه قضائیه با این نرخ مخالفت کرده را تکذیب کرد.

تکذیب خبر تصویب بنزین ۱۲۰۰ تومانی با پیشنهاد رئیسی

همزمان با انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از یک منبع آگاه که در آن ادعا شده بود طی جلسه سران قوا رییس جمهور نظرش بر نرخ هزار و ۲۰۰ تومانی بنزین بود و رئیس قوه قضائیه با آن مخالفت کرده است، دفتر دادستانی کل کشور (حجت الاسلام و المسلمین منتظری یکی از اعضای شورای هماهنگی سران قوا می باشد) طی اطلاعیه‌ای، این ادعا را کذب خواند.

در اطلاعیه دفتر دادستانی کل کشور آمده است: اگر این منبع آگاه به صورتجلسه مورخ ۱۷ مهر سال ۹۸ که از طرف دفتر رئیس جمهور تنظیم شده است دسترسی داشت همچنین خبر کذبی را منتشر نمی‌کرد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • م
    0

    خوب رییس جمهور گفت بعضی ها میگفتند 5000 تومان میتونند ازرییس جمهور شفاف ساز بپرسند بعضی ها کیا بودند یعنی رییس جمهور فراموش کرده چه کسانی نظرشان 5000تومان بوده یا نظرکدخدا ارجحتره

  • وحی
    0

    زیاد مهم نبود اگه درست هم بود برای ما قشر ضعیف فرقی به حالمون نمیکرد اگر ۵۰۰تومن هم بود فرقی نداره

  • موشک انداز
    0

    لعنت بر پدر و مادر کسی که با نون مردم بازی میکنه هر کسی میخاد باشه باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    لطفا نسبت ب ایینامه ایکه خلاف قانون در دوره ریاست جنابعالی در دیوان عدالت اداری بنفع صندوق بازنشستگی ( با وجود ایینامه ۵۷۲ که در راستای قانون بوده و اجرایی بوده با ایینامه ۱۳۵ خلاف قانون که موجب تضییع حقوق گروهی از زنان ایکه همواره کارهای مضاعف بدوش کشیده اند را دستور رسیدگی واقدام صادر فرمایند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها