مهدی امینی خواه در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

امیدوارم درخت تئاتر در کشور خشک نشود / برخی درباره موضوعاتی که آگاهی ندارند، نظر داده و خود را ضایع می‌کنند

یک بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص اهمیت جایگاه تئاتر گفت: در هنرهای هفت‌گانه، تئاتر جایگاه ویژه‌ای دارد؛ اگر این هنر حمایت نشود جایگاه خود را از دست می‌دهد. یادمان نرود، تئاتر زیباترین اتفاقی است که در هنر رخ می‌دهد.

امیدوارم درخت تئاتر در کشور خشک نشود / برخی درباره موضوعاتی که آگاهی ندارند، نظر داده و خود را ضایع می‌کنند

مهدی امینی خواه در گفت‌وگو با برنامه سرنا به حضور هنرمندان چهره در صحنه تئاتراشاره کرد و اظهار داشت: رشته‌ مادر برای بازیگران صحنه تئاترمی‌باشد؛ لذا مگر می‌شود هنرمندان لذت حضور در تئاتررا از دست بدهند. درحقیقت رسالت یک بازیگر این است که در صحنه تئاتر، در طول دوران بازیگری‌اش حضورداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در عرصه حضور در تلویزیون و سینما پرکار بودم و حدود هشت پروژه آماده پخش در نمایش خانگی، جشنواره فیلم فجر و تلویزیون دارم. همچنین در دی ماه امسال یک نمایش تئاتر را در تورنتو کانادا به روی صحنه خواهم برد.

امینی خواه عنوان کرد: رسالت و وظیفه نمایش و فیلم‌ها این است که اتفاقات مربوط به جامعه را برای همان مردم به تصویر بکشد اما نکته‌ای که باید هنرمندان به آن توجه کنند، این است که نسبت به موضوعی که درمورد آن اظهارنظر می‌کنند اطلاع و آگاهی کامل داشته باشند.

این بازیگر ادامه داد: برخی افراد برای موارد و موضوعاتی که آگاهی ندارند نظر می‌دهند و خودشان را ضایع می‌کنند.

وی در پایان مطرح کرد: بنده به شخصه فقط در مواردی اظهارنظر می‌کنم که احساس می‌کنم نسبت به موضوع مربوطه نگاه کارشناسانه دارم.

71

حجم ویدیو: 21.84M | مدت زمان ویدیو: 00:06:06 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها