محاکمه جوانی که خودسوزی کرد اما نامزد سابقش کشته شد

10 اردیبهشت امسال خودسوزی یک دختر و پسر به آتش‌نشانی و اورژانس اعلام شد. بلافاصله امدادگران پسر و دختر جوان را به بیمارستان منتقل کردند. اما شدت سوختگی دختر جوان در حدی بود که 9 روز بعد تسلیم مرگ شد.

محاکمه جوانی که خودسوزی کرد اما نامزد سابقش کشته شد

وقتی ماجرا به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد تحقیقات آغاز و مشخص شد پسر جوان عامل این آتش‌سوزی بوده است.

فرید در رابطه با حادثه‌ای که برای دختر مورد علاقه‌اش رخ داد بود گفت: من از خانواده‌ ثروتمندی هستم اما به خاطر یک اشتباه در سرمایه‌گذاری پول زیادی از دست دادم وخانواده‌ام طردم کردند، نامزدم طناز هم دیگر مرا نمی‌خواست، تمام پول هایم را از دست داده بودم؛ انگیزه‌ای برای ادامه زندگی نداشتم.

من نمی‌خواستم آسیبی به او برسد. فقط شنیده بودم که با پسری نامزد کرده و با او به شمال رفته است.

خیلی ناراحت بودم. ساعت 7 صبح 10 اردیبهشت به پمپ بنزین رفتم و مقداری بنزین تهیه کردم. بعد از آن به مقابل خانه طناز در منطقه تهرانپارس رفتم، وقتی از خانه بیرون آمد تا سوار خودرواش شود من هم سوار ماشین او شدم وگفتم چرا رهایم کردی؟ وقتی جواب نامربوط داد بنزین را روی خودم ریختم، طناز ظرف بنزین را از دستم گرفت تا این کار را نکنم. اما بنزین روی او هم ریخت، فندک را زدم و ناگهان همه جا آتش گرفت.

قصدم هرگز کشتن طناز نبود و در بیمارستان متوجه شدم که او فوت کرده اما هنوز هم باور ندارم.

با اعترافات پسر جوان او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و به بازسازی صحنه حادثه پرداخت.

در ادامه بررسی‌ها و با تلاش بازپرس جنایی، مادر طناز که تنها اولیای دم مقتول بود از خون دخترش گذشت کرد.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها