رییس کل بیمه مرکزی:

کشته‌شدگان حوادث اخیر اگر بیمه باشند، شامل پرداخت دیه می‌شوند

رییس کل بیمه مرکزی گفت: ارزیابی برای میزان خسارت ادامه دارد و هنوز گزارش‌ها نهایی نشده است که قابل اطلاع رسانی باشد.

کشته‌شدگان حوادث اخیر اگر بیمه باشند، شامل پرداخت دیه می‌شوند

غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی درباره میزان خسارت‌های برآورد شده ناشی از اغتشاشات اخیر از سوی شرکت‌های بیمه اظهار داشت: ارزیابی برای میزان خسارت ادامه دارد و هنوز گزارش‌ها نهایی نشده است که قابل اطلاع رسانی باشد.

وی درباره احتمال آسیب‌های عمدی برای دریافت خسارت از بیمه گفت: معیار و ملاک تشخیص برای پرداخت خسارت گزارش‌های پلیس است اگر پلیس تشخیص دهد که خسارت تعمدی بوده، شرکت بیمه مسئولیتی برای پرداخت خسارت وارد آمده ندارد.

رییس بیمه مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا اسناد و مدارک از جمله ضمانت نامه و ... آسیب دیده در بانک‌ها که در جریان اغتشاشات دچار حریق شدند، تاکید کرد: اسناد و مدارک تحت پوشش بیمه قرار ندارند. سلیمانی درباره پرداخت دیه افرادی که در جریان این اعتراضات کشته شده‌اند، اظهار داشت: به هر کشته شده‌ای که تحت پوشش بیمه باشد، شرکت بیمه دیه وی را پرداخت می‌کند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امراله مهماندوست
    0

    از صبح شنبه در میدان سنگی شهر صدرای شهرستان شیراز جمع شدند بدون اینکه شعاری برای گرانی بنزین سر بدهند برای نابودی حکومت شعار دادذند بعد هم ایستگاه های اتوبوس و بانک ها و ساختمان های شهرداری و اورژانس و پمپ گاز و آتش نشانی و دیوار ساختمان بسیج را سوراخ کردند تا بعد از نابودی بسیجیان داخل پایگاه در این شهر حکومت را از جمهوری اسلامی به شاهنشاهی یا نوع دیگری از حکومت تغییر دهند حال دیه هم باید بگیرند کار حکومت خیلی خیلی خیلی جالب است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها