دهمین بازی بدون گل علیپور در لیگ یازدهم

علی علیپور در شب ناامید کننده اش برابر نفت مسجد سلیمان در ده دقیقه پایانی تعویض شد تا کماکان و در پایان هفته یازدهم تنها سه گل به ثمر رسانده باشد.

دهمین بازی بدون گل علیپور در لیگ یازدهم

شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در هفته یازدهم، شرایط متفاوتی را برای این تیم بعد از سه فصل قهرمانی متوالی به وجود آورد. پرسپولیس با وجود آنکه با مشکلات فنی عدیده مواجه است اما فرصت هایی را هم که به دست آورد به راحتی از دست داد تا در زمین خودی و برابر چشم هوادارانش یک شکست تلخ را تجربه کند.

گابریل کالدرون که این بازی را از روی سکوها تماشا می کرد در این بازی هم تیمش را با تغییرات زیادی به میدان فرستاد و در نهایت چهارمین شکست فصلش را تجربه کرد. او وقتی تیمش عقب افتاد بازهم دست به تعویض های تهاجمی زد و در این بین علی علیپور را در دقیقه 76 از زمین بیرون کشید.

مهاجم شماره 70 پرسپولیس در حالی زمین بازی را ترک می کرد که امسال از یازده بازی تیمش در ده بازی نتوانسته گلزنی کند. سه گل او در بازی برابر شاهین بوشهر زده شد اما در ده بازی دیگر این مهاجم که دو فصل پیش آقای گل رقابت های لیگ برتر شد و فصل گذشته در کورس آقای گلی بود، پایش به گل باز نشده است.

او البته در این بازی فرصت های خیلی زیادی را به دست نیاورد اما وقتی به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر در ده بازی گل نزنید بی شک باید منتظر انتقادها و فشار زیاد از سوی سکوها باشید. البته نه فقط علیپور که به غیر از یکی دو بازیکن، دیگر بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی در مسابقه برابر نفت مسجد سلیمان نداشتند.

علیپور در حالی در این بازی جای خودش را به مهدی عبدی، همشهری اش داد که مهاجم جوان پرسپولیس در آخرین دقیقه یک فرصت بسیار خوب را از دست داد تا تعویض کالدرون عملا نتیجه ای برای تیمش به همراه نداشته باشد. او که با سه گلی که در بازی برابر شاهین بوشهر به ثمر رساند بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر شد، بدترین فصلش را با این تیم سپری می کند آن هم در حالی که مدافع عنوان قهرمانی یک به یک بازی ها را از دست داده و از جمع مدعیان فاصله می گیرد.

با توجه به جدایی قطعی جونیور براندائو پرسپولیسی ها در خط حمله به دنبال بازیکنی خواهند بود که بتوانند فرصت هایشان را تبدیل به گل کند و این شاید تهدیدی برای جایگاه شماره 70 در ترکیب تیم هم باشد.

سرمربی آرژانتینی بارها اعلام کرده که مشکل تیمش نداشتن یک مهاجم درجه یک و گلزن در خط حمله است اما برخلاف وعده های کالدرون پرسپولیس در خلق موقعیت و ارائه بازی تهاجمی عملکرد خوبی نداشته و شاید بخشی از مشکلات مربوط به گلزنی علیپور نیز همین موضوع باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها