اپراتورها مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند

آذری جهرمی با تأیید برقراری دوباره اینترنت در برخی نقاط کشور گفت:‌ سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد. به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

اپراتورها مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند

وزیر ارتباطات، خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور را تأیید کرد و افزود: سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.

آذری جهرمی درباره خسارات وارده به شرکت‌های استارت‌آپی و امکان جبران آن گفت: برآوردهای تقریبی در سطح جامعه منعکس شده اما ما هنوز برآورد دقیقی نداریم. باید جلساتی با اتحادیه کسب و کارهای نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار کنیم و برآوردهای دقیق استخراج شود. جبران خسارات شرکت‌ها با مصوبات دولت قابل پیگیری است اما مهم این است که بتوان نحوه برآورد خسارت را استخراج کرد.

آذری جهرمی در خصوص این که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلاً یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

او درباره حقوقی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده نیز گفت: پیشنهادهایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • الماس آبی
    0

    خدمت شمایی که در سن جوانی با رانت به این مقام رسیدی و غلام حلقه به گوش بعضیا شدی جناب آقای وزیر عدم ارتباطات،باید عرض کنم که تنفر از تو و امثال تو و روسای تو ،نزد این مردم بدبخت و بیچاره به بیشترین حد ممکن رسیده،الکی چرت و پرت تحویل این مردم بدبخت نده ،خودت باعث و بانی قطعی اینترنت و فیلترینگ و هزارتا مشکل دیگه ای،تو هم یکی از اون مفت خورهایی باو

    نظرات شما -
    • معین
      0

      البته جوان بودن مدیرمسئولان که خیلی خوبه، کاش تموم وزرای فرتوت دولت جاشون رو ب جوونا میدادن!! البته من حامی دولتش و برخی اقدامات شیطنت آمیز خودش نیستم. اما در مورد این جریان قطعی ارتباط، این بنده خدا تقصیری نداره یعنی کاره ای نیس، تصمیم رو شورای امنیت ملی گرفته و دستورات رو صادر نموده که ریاستش هم با جناب پرزیدنت «شیخ حسن شاه کلید» هست. راستی عزیزم یادتون هست هشتگ میزنید تا 1400 با روح انگیز..!!!!؟

  • احسان
    0

    حقوق مشترکین؟! حالا میان دو‌ گیگ اینترنت صدقه میدن به مردم!

  • IIRAN
    0

    من موندم چرا هر بلایی میخوان سرمون میارن،ماهم فقط تماشا می کنیم،به راستی که ایرانی ها بهترین نژاد برای سرکوب بی اینکه اعتراضی کنند هستن شما فرانسه را نگاه کن یا همین لبنان مردم اعتراض کردند دولت خواستار مذاکره با مخالفان و اصلاح ساختار شد!

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      ههه تو فرانسه حتی یک دقزقه هم اینترنت قطع نشد دیگه تو همین تفاوت رو بگیر برو تا آخرش تو لبنان که ملت تظاهرات پارتی گرفته بودن

    • ناشناس
      0

      علت این است که مردم لبنان و... به اموال عمومی خسارت وارد نکردند. متاسفانه مردم در ایران به اشرار و کسانی که می‌خواهند اعتراضات را سیاسی کنند تا بتوانند از دولت های خارجی پول بگیرند اجازه می‌دهند به اموال عمومی خسارت وارد کنند. اگر در همین اعتراض ها کسانی که واقعا به گرانی معترض بودند جلو آتش زدن بانک و پمپ بنزین و... را می گرفتند قطعا سرکوب نمی شدند. متاسفانه عده ای که گوش به زنگ اوامر خائنین به ایران بودند توانستند اعتراضات به حق مردم را به حاشیه ببرند. خود من وقتی شرایط شهرم را می دیدم گریه کردم. گویا جنگ شده بود. وحشتناک بود. الان خوشحالم امنیت به شهر برگشته. با اینکه منتقد گرانی بخصوص بنزین هستم. هفته گذشته گوجه فرنگی خریدم 3900 دیروز خریدم 14000. چون هیچ اراده ای برای جلوگیری از گران‌فروشی نیست و الا 40 سال گذشته جلو گرانی را می گرفتند.

    • IIRAN
      0

      خطاب به ناشناس دوست عزیز در موضوع اعتراضات هرکس حرف خودش را میزند،دولت میگه کار نفوذی هاست بعضی ها میگن کار خود دولت است تا بهانه ای برای سرکروب معترضین پیدا کند،خبرگزاری ایسنا گزارش میدانی ای از تحولاتی که در طول اغتشاشات اتفاق افتاده بود را از زبان مردم و شاهدان قرار داده اگه ملاحظه بفرمایید متوجه میشی که مردم با نیروی انتظامی تماس میگیرن اما نیروی انتظامی عکس العملی نشون نمیده بنابراین چه کار دولت باشه و چه نباشد دولت غیر مستقیم بر روی سرکوب معترضین هدف گذاری کرده بود! به این موضوع هم توجه کن که حدود ۴۰ سال است مردم از فقر و گرسنگی اعتراض دارن اما کو گوش شنوا،شما می پرسید چرا به اموال عمومی آسیب میرسونید درحالی که می شود مسالمت آمیز اعتراض کرد؟ من به شما میگم دولت میدونه اکثر مردم از این وضع ناراضین و خودش را به خواب زده،آیا کسی که خودش را به خواب زده می شود با صدا کردن بیدار کرد؟شلوغی هایی که می بینید از درد بنزین 3000 تومانی نیست! دموکراسی می‌گوید : رفیق ، حرفت را خودت بزن ، نانت را من می‌خورم ! مارکسیسم می گوید: رفیق ، نانت را خودت بخور ، حرفت را من می‌زنم ! فاشیسم می‌گوید : رفیق ، نانت را من می خورم ، حرفت را هم من می‌زنم و تو فقط برای من کف بزن ! اسلام حقیقی می‌گوید : نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.... اسلام دروغین می‌گوید : تو نانت را بیاور به ما بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو می‌اندازیم ، و حرف بزن ، امّا آن حرفی را که ما میگوییم ! علی شریعتی

  • r m
    0

    واقعا جای تأسف داره فقط همین

  • ابوالفضل
    0

    آقای جهرمی با این کارا دیگه نمیتونید شهرت کسب کنید مردم چهره واقعیتونو دیدن الکیم این اتفاقاتو گردن کس دیگه نندازین مسبب اصلی فیلترینگ دولته

  • امید
    0

    حالا چه عجله ای بود حساب کنی بزار وصل بشه بعدا

  • اوووففف
    0

    بابا هر موقه میام میخونیم کامنت هارو در مورد نت نفسم میگیره ! نفسم بالا نمیاد . ای خدا چه گرفتاری شدیم از دست شماها . این شاک کل اطلاعاتش در مورد نت فقط چت کردن با موبایله. اینا برای ما دارن تصمیم میگیرن . لعنت به این شانس .

  • M
    0

    خود اپراتور ها متضرر شدند ، چرا این کار رو کنند؟

  • دانشجو
    0

    میشه به جای پرداختن به خبرای دیگه و چرا و پرت نوشتنا پیگیر همین اینترنت بشین بخدا زندگی من دانشجو مختل شده نمیتونم کاری بکنم ..کی قراره وصل بشه ما از کی بپرسیم جواب بگیریم آخه. یک هفته اس اینترنت نیست ... اغتشاشی هم وجود نداره فقط شنبه و یکشنبه بود که تموم شد مسخرمون کردین ؟؟؟؟ بخدا فقط کسب و کارا بدبخت نشدن ماها که تحقیقمون با اینترنته کلا درسمونم با اینترنته چیکار کنیمممممم

  • لیلا
    0

    آقا اون مدت بخوره تو سرشون،نخاستیم درمورد زمان وصل کردنش،بنالین

  • رضا
    0

    اونهایی که تصمیم گرفتند اینترنت رو قطع کنند ، این مشکبلت رو نمی بینن .شما کجا سیر می کنین

  • مهدی
    0

    خدا رو شکر که تو ایران به دنیا اومدیم و خوش به سعادت هممون ، انقدر اینجا عذابمون دادن که دیگه عذاب قبر واسه هممون ماساژ حساب میشه

  • سونیا
    0

    ما اینترنت اضافی نمیخواییم فقط اینترنت همراه رو وصل کن خواهشا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها