جنجال جدید هسته‌ای علیه ایران / آژانس: ذرات اورانیوم طبیعی با منشاء انسانی در یک مکان اعلام نشده به آژانس در ایران یافت شده

مدیرکل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای خطاب به شورای حکام خواستار همکاری کامل و بجای ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

جنجال جدید هسته‌ای علیه ایران / آژانس: ذرات اورانیوم طبیعی با منشاء انسانی در یک مکان اعلام نشده به آژانس در ایران یافت شده

به گزارش خبر فوری به نقل از سایت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کورنل فروتا، مدیرکل موقت آژانس در بیانیه‌ای خطاب به شورای حکام از ایران خواست به طور کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند.

وی در این بیانیه آورده است: همانطور که در تاریخ هفتم نوامبر به استحضار شورای حکام رساندم، ذرات اورانیوم طبیعی با منشا انسانی در یک مکان اعلام نشده به آژانس در ایران یافت شده است.

فروتا با بیان این که «ما از آن زمان به تعاملات خود با ایران ادامه داده‌ایم» ادعا کرد: اما اطلاعات بیشتری دریافت نکرده‌ایم و این مسئله حل نشده باقی مانده است.

مدیرکل موقت آژانس افزود: الزامی است که ایران سریعا برای حل این مسئله با آژانس همکاری کند. من از ایران می‌خواهم که همکاری کامل و بجایی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اجرای توافق جامع پادمان و پروتکل الحاقی داشته باشد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • وحید
    0

    مکان اعلام نشده همون تورقوز آباد هستش

  • رضا
    0

    جالبه که زمانی نتانیاهو این محل را اعلام کرد مسئولین با تمسخر جواب می‌دادند حالا میخوام بدونم چه جوابی برای آژانس و اروپا دارند؟

  • بادیز
    0

    بابا شما چی میخاین ازاین هسته‌ای ؟؟نزدیک ۲۰سال ثروت و آبروی مملکتو به فنا دادین براهیچ ایشالا بمونیم و رسواییتونو ببینیم. گیرم که بمب ساختین تازه میشین کره شمالی بعدش چی

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      شاید هندوستان شدیم

  • بهزاد همدانی
    0

    آیا میدونستید چوب بستنی یک کالای وارداتیه؟؟؟ توانایی تولید بستنی رو ما نداریم...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها