اوج نگرانی در اتلتیکو، 12 امتیاز به قیمت طلا

اتلتیکو مادرید در روزهایی که با معضل کمبود بازیکن روبرو است، 4 بازی حساس و تعیین کننده را پیش رو دارد.

اوج نگرانی در اتلتیکو، 12 امتیاز به قیمت طلا

اگر اتلتیکو را یک راننده فرمول یک تصور کنیم، او حالا به پیچ های خطرناک پیست رسیده است که می تواند سرنوشت او را معین کند. روخی بلانکو در دو هفته 4 بازی پیش رو دارد که سه تای آنها خارج از خانه است. اگر سیمئونه می خواهد تیمش تا ماه های انتهایی فصل همچنان شانس قهرمانی داشته باشد، باید از این 4 بازی حداکثر امتیازات را کسب کند. تیمی که در بازی های پیش فصل، امیدواری های زیادی را به خود جلب کرده بود اما حالا کمتر نشانی از تیم تابستان دارد.

پس از سه بازی متوالی بیرون خانه که اتلتیکو نتوانست در ویتوریا، سویل و لورکوزن بر رقبای خود پیروز شود، حالا این تیم باید به زمین گرانادا، یوونتوس و ویارئال برود و در خانه میزبان بارسا خواهد بود. تنها بازی خانگی اتلتیکو نیز برابر بارسلونایی است که یک مسی آماده را در اختیار دارد. تیمی که اتلتیکو به ندرت توانسته بر آن پیروز شود.

اتلتیکو در لالیگا با یک بازی بیشتر، یک امتیاز کمتر از رئال و بارسا دارد و در لیگ قهرمانان نیز با کسب هفت امتیاز، پشت سر یوونتوس 10 امتیازی در رده دوم قرار دارد و با تیم های سوم و چهارم نیز فاصله ای 4 امتیازی دارد.

12 امتیاز پیش رو می تواند عیار اتلتیکو را به خوبی نشان دهد. این در حالی است که دیگو سیمئونه با بحران مصدومیت بازیکنان تاثیرگذارش روبرو شده است. او تنها 16 بازیکن آماده برای این 4 بازی در اختیار دارد که یکی از آنها ساپونجیچ است که در این فصل هنوز نتوانسته برای اتلتیکو به میدان برود. سیمئونه تنها دو مدافع میانی و یک مدافع چپ در دسترس خود می بیند. او به نوعی مجبور است دست به دامان تیم دوم باشگاه برای بستن لیست 18 نفره شود.

دیگو کاستا، ساویچ و ژوائو فلکیس همگی مصدوم هستند. از میان آنها دیگو کاستا نه تنها از لحاظ مصدومیت دست اتلتیکو را در تنگنا گذاشته که در زمانی که شرایط بازی را نیز داشت، نتوانسته بود بازی های درخشانی ارائه دهد و در این فصل تنها زننده دو گل بوده است تا نگرانی ها نسبت به خود را افزایش دهد. او در صورت جراحی سه ماه به دور از میادین خواهد ماند.

ژوائو نیز شش بازی اخیر تیمش را از دست داده است با این حال اتلتیکو در این شش بازی به لطف درخشش موراتا توانسته شش گل به ثمر برساند و در همه آنها موفق به گلزنی شد.

در فصلی که کاستا افتی نگران کننده را تجربه می کند، سیمئونه به دنبال زوجی خوب در خط حمله برای موراتا است و باید دید از بین کوریا و ویتولو کدام یک نظر مساعد سرمربی آرژانتینی را جلب خواهد کرد. به نظر می رسد ویتولو شانس بیشتری برای این مهم خواهد داشت.

اولین بازی اتلتیکو دو روز بعد در زمین گرانادا خواهد بود. تیمی که بدون شک هنگام قرعه کشی لالیگا کسی تصور نمی کرد حریفی دشوار باشد. گرانادای تازه صعود کرده اما همه را شگفت زده کرده و به خصوص پس از مغلوب کردن بارسا برای خود اعتباری ویژه خرید. این تیم که در مقطعی صدرنشین نیز بود، حالا با 20 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

اتلتیکو سپس باید در زمین یوونتوس به میدان برود که قطعا دیداری مهم و تعیین کننده برای این تیم در لیگ قهرمانان محسوب می شود. پیروزی در زمین یووه این تیم را به صدر جدول می رساند و شانس این را خواهد داشت تا به عنوان تیم اول راهی دور بعد شود.

شاگردان سیمئونه سپس در خانه میزبان بارسا خواهند بود. ناکامی در زمین گرانادا، اتلتیکو را محکوم به کسب پیروزی بر بارسا خواهد کرد. اتفاقی که سال های اخیر در لالیگا شاهدش نبوده ایم.

آخرین بازی اتلتیکو در دو هفته پیش رو در خانه ویارئال خواهد بود که امسال تیمی اوج گرفته است. 4 دیدار و 12 امتیازی که نشان خواهد داد که اتلتیکو در لالیگا و لیگ قهرمانان تا چه اندازه برای قهرمانی شانس دارد. هواداران اتلتیکو تا به اینجای فصل نگران تیم خود هستند و نگاهی ویژه به 4 بازی پیش رو دارند. سیمئونه و شاگردانش بار دیگر اعتماد آنها را جلب خواهند کرد؟

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها