هدف شورای ائتلاف ایجاد وحدت میان اصولگرایان است/ فردمحوری در انتخابات یک آفت محسوب می‌شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: هدف شورای ائتلاف ایجاد وحدت و انسجام در میان نیروهای اصولگراست.

هدف شورای ائتلاف ایجاد وحدت میان اصولگرایان است/ فردمحوری در انتخابات یک آفت محسوب می‌شود

ابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه ایستادگی، درمورد عدم حضور جبهه پایداری در شورای ائتلاف اظهار کرد: جبهه پایداری پایگاه اجنماعی خاصی ندارد و آمدنش در شورای ائتلاف برای آنها کسب اعتبار بود اما عدم حضورشان هیچ آسیبی به این شورا وارد نمی‌کند.

فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: تصمیم جبهه پایداری به زیان این تشکل سیاسی است، معتقدم با توجه به عدم اقبال جامعه به پایداری‌ها، ورود مستقلانه آنها به انتخابات هیچ آسیبی به وحدت نسبی اصولگرایان وارد نمی‌کند.

عضو جبهه ایستادگی عنوان کرد: هدف شورای ائتلاف ایجاد وحدت و انسجام در میان نیروهای اصولگراست، اما هم خود بزرگ‌بینی و هم تافته جدا بافته دانستن جبهه پایداری باعث شده است که این تشکل سیاسی وارد شورای ائتلاف نشود.

رئوفیان درمورد گمانه‌زنی‌ها مبنی بر سرلیستی قالیباف، گفت: در حالی که روش صحیح، حزب محوری است نه فرد محوری، متاسفانه بدعتی در عرصه انتخابات مجلس طی سال‌های اخیر گذاشته شده که مورد توجه اغلب گروه‌های سیاسی قرار گرفته است.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: شدیداً با این رویه که گفته شود لیست قالیباف یا لیست خاتمی مخالفم، معتقدم اسامی افراد باید به ترتیب حروف الفبا باشد، سرلیستی در گذشته یک روش موفق محسوب می‌شد اما در حال حاضر نمی‌تواند رأی مردم را به سمت خودش جلب کند.

او افزود: روشی‌هایی که به شخص محوری دامن می‌زند، نمی‌تواند کمکی به نهادینه شدن احزاب کند، اگر می‌خواهیم احزاب در کشور جان تازه‌ای بگیرند و تعیین کننده باشند، نباید به سمت اشخاص رویم، به طور کلی معتقدم شخص محوری برای یک جریان سیاسی آفت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها