معراج باید این دروازه را قفل کند

به نظر می رسد معراج اسماعیلی در مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو هم انتخاب اول مربیان تیم امید باشد.

معراج باید این دروازه را قفل کند

سال گذشته مرحله اول مقدماتی المپیک 2020 در تهران برگزار شد؛ جایی که چهار تیم ایران، عراق، ترکمنستان و یمن برای رسیدن به دور بعدی مسابقات تلاش کردند.

این مسابقات که در روزهای ابتدایی فروردین ماه 1398 برگزار شد، در نهایت با 7 امتیازه شدن ایران و عراق خاتمه یافت ولی شاگردان کرانچار به دلیل اینکه تفاضل گل کمتری نسبت به عراق داشتند در رتبه دوم گروه قرار گرفتند و در میان 6 تیم برتر گروه هایی 11 گانه به مرحله بعد رسیدند.

تیم ملی امید ایران در این رقابت ها موفق شد در سه دیدار 6 گل بزند و تنها یک گل مقابل ترکمنستان از روی نقطه کرنر دریافت کرد ولی به دلیل اینکه عراق 5 گل به یمن زده بود و شاگردان کرانچار 3 گل زده بودند، سرمربی کروات تیم امید کنار گذاشته شد و حالا هم هدایت تیم در اختیار حمید استیلی است.

اسماعیلی در هر سه دیدار مرحله اول مقدماتی انتخاب اول زلاتکو کرانچار بود و پس از او هم روند رو به رشد دروازه بان جوان ذوب آهن ادامه یافته است. او حالا با غفلت و اشتباهاتی که دو گلر سبزپوشان اصفهانی یعنی باقر صادقی و یوسف بهزادی داشته اند، به ترکیب اصلی تیمش در لیگ برتر هم رسیده است ولی کار سختی در مرحله دوم مقدماتی برابر سه تیم قدرتمند ازبکستان، چین و کره جنوبی دارد. اما در سوی دیگر این فرصت مناسبی برای سنگربان جدید فوتبال ایران است تا با درخشش در بازی های مقدماتی المپیک و صعود به مرحله بعدی، خودش را به عنوان یک چهره مهم مطرح کند؛ پس آرزو می کنیم که معراج دروازه اش را در بازی های رسمی که از 23 دی ماه در تایلند آغاز می شود، قفل کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها