سخنگوی فراکسیون امید مجلس:

حق دسترسی به اینترنت حق‌الناس است

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «حق دسترسی به اینترنت همچون حق الناس است»، گفت که باید به محض ایجاد ثبات و آرامش محدودیت‌های اعمال شده در دسترسی به اینترنت برطرف شود.

حق دسترسی به اینترنت حق‌الناس است

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی اینترنت در چند روز اخیر بعد از اعتراضات به سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد وقوع خشونت تلخی در کشور بودیم که بحران آفرینی کرد البته شواهد و گزارش‌های امنیتی نشان می‌دهد از نقطه اوج این اتفاقات فاصله گرفته‌ایم و شرایط به سمت عادی شدن می‌رود به همین دلیل باید با برقراری دوباره دسترسی‌های مختلف به ویژه اینترنت، اختلال بزرگی که در زندگی میلیون‌ها نفر پدید آمده رفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رییس جمهور بارها ایجاد اشتغال در فضای مجازی را ثمره سیاست‌های دولت اعلام کرده است، باید برای صیانت از این دستاوردها و زندگی چند میلیون نفری که مستقیم و غیر مستقیم از این طریق امرار معاش می‌کنند، هرچه سریعتر رفع محدودیت‌های ایجاد شده را در دستور قرار دهند.

نماینده تهران در پایان تاکید کرد: فراتر از به خطر افتادن معیشت بخش‌هایی از جامعه آن هم به دلیل محدودیت های ایجاد شده در دسترسی به اینترنت باید این نکته را در نظر گیریم که باید حق دسترسی به اینترنت را محترم و در زمره حق الناس برشمرد به همین دلیل لازم است به محض ایجاد ثبات و آرامش محدودیت‌های اعمال شده برطرف شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • شهروند
    0

    مگه مسولین ما حق الناس میدوند چیه سالهاست حق مردم رو می‌خورند امیدوارم همه مسولین درد شاهرودی رو بگیرید ......من همتون رو واگذار میکنم به خدا انشالله سرطان نصیبتون بشه

    نظرات شما -
    • ali
      0

      الهی آمین

  • ali
    0

    حرف زدن مسئولان ما از حق الناس مثل یه جوک می مونه ۴۰ساله دارید حق مون میخورید حالا میگید حق الناس؟؟؟؟

  • دکتر
    0

    دقیقا الان معنای قطع اینترنت چیه؟؟؟مگه میشه جلوی روشنایی خورشیدراگرفت؟؟درقرن ۲۱ الان مثل مردمان یک جزیره دورافتاده ایم واقعا متاسفم برای مردمی که چنین مسئولین بالیاقتی دارند!!!!این کارامسکن های موقتیند بایدبه فکرمردم بدبخت ودرمانده باشند..

  • شهروند عادی
    0

    خسته کردید! همه رو خسته کردید! از کوچکترین حقوق محرومیم! سلام سوریه،سلام کره شمالی! خسته کردید! ناامید کردید! اینترنت قطع میکنید؟ فک میکنید درست شد اوضاع؟ فک میکنین این مردم دیگه با شما جلو میان؟ حق اعتراض میدید؟ شما که با کوچکترین اعتراضی به شدت مقابله میکنید و خودتون اون رو به خشونت میکشید و مردم و اغتشاشگر میخوانید و میکشید! کجاست فضای آزاد؟ چرا انقدر دروغ؟ مردم از بزرگی شونه که واکنش نشون نمیدادن! احمق که‌ نیستن! من یک معترض ام و یک شهروند عادی ! یک دانشجو! یک شهروند با سطح فرهنگ و علم بالا! بعضی از دوستان هم نظرات افراطی ندن که فردا روز از شرم نتونن سرشون رو بالا بگیرن!

  • تمام برترین اندیشمندان جهان
    0

    جناب روحانی کجاست حقوق شهروندی ؟؟؟ جناب روحانی کجاست حقوق پایه ی بشری ؟؟؟ جناب روحانی کجاست حقوق قضایی کشوری ؟؟؟ چرا به جناب حسن رحیم پور ازغدی به تندی و تشر و ضرب پرخاشگری گفتمان نمودید ؟؟؟ جناب روحانی این بود حقوق شهروندی و بشری و قضایی که در گفتمان از آن سخنرانی می نمودید ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها