یک نماینده مجلس: اغتشاشگران با سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند

عضو فراکسیون نماینده ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغتشاشگران با سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند، گفت: آمریکایی‌ها نه صلح، نه امنیت و نه آرامش را برای ملت ایران نمی‌خواهند و فقط به دنبال منافع خودشان هستند.

یک نماینده مجلس: اغتشاشگران با سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند

محمدعلی پورمختار با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت امور خارجه رژیم آمریکا در پی حوادث اخیر کشورمان، گفت: ذات شیطان شیطنت است و امام خمینی (ره) هم فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌هایی کارهای شیطنت‌آمیز و فریبکارانه انجام می‌دهند، عنوان کرد: دروغ‌های زیادی که سران آمریکا در دوره‌های مختلف مطرح می‌کنند و از جمله همین بیانیه کاخ سفید و اظهارات وزیر بی‌آبروی امور خارجه آمریکا در ادامه شیطنت‌های آنهاست.

پورمختار تاکید کرد: آمریکایی‌ها از یک سو بیان می‌کنند که از مردم حمایت می‌کنیم و از طرفی دیگر مردم را به اغتشاشات دعوت می‌کنند که این بیانگر ذات شیطانی هیئت حاکمه آمریکاست.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها نه صلح‌، نه امنیت و نه آرامش را برای ملت ایران نمی‌خواهند و فقط به دنبال منافع خودشان هستند تا دوباره به مانند قبل از انقلاب به ایران برگردند و اموال و نفت مردم را به یغما ببرند.

پورمختار گفت: الحمدالله مردم هم از ذات پلید آمریکا شناخت کافی دارند و همیشه دست رد به سینه آنها زدند.

وی با بیان اینکه باز هم بی‌آبرویی برای آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند، گفت: بالاخره اغتشاشگران با سرویس‌های جاسوسی ارتباط دارند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

منبع: میزان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها