زمان اعتراض جاماندگان از دریافت بسته حمایتی اعلام شد

کمک حمایت معیشتی دولت پس از بررسی‌های انجام شده به حدود ۶۰ میلیون نفر پرداخت می‌شود. پرداخت به این تعداد که بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت کشور را در بر می گیرد تا پایان روز شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ به مشمولین ادامه خواهد داشت.

زمان اعتراض جاماندگان از دریافت بسته حمایتی اعلام شد

پس از تاریخ مذکور، کسانی که مشمول این طرح نشده اند می توانند مراتب استحقاق خود را با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار از طریق شماره‌گیری #۶۳۶۹* اعلام نمایند. تاکید می‌شود که شماره تلفن همراه، می‌بایست به نام سرپرست خانوار باشد.پس از رسیدگی و بررسی استطاعت مالی افراد متقاضی، اقدام لازم برای واریز وجه مذکور صورت خواهد گرفت.

در صورتی‌که استحقاق متقاضیان تایید شود، مبلغ کمک حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد.

یادآوری می شود، افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه ‌ها خودداری نمایند.
مرحله اول واریزی به ۲۰ میلیون نفر در حال حاضر انجام شده است و در مرحله دوم نیز واریز بسته حمایتی به حساب ۲۰ میلیون نفر امشب صورت می‌گیرد . دوم آذر اخرین تاریخ پرداخت این اعتبار به بیست میلیون فنر باقیمانده است.
کمک معیشت دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

جامعه هدف کمک حمایتی دولت را نیز «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» تشکیل می دهند.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • د-ز
    0

    دارن صدقه میدن که بلا را دور کنند خجالت اوره این همه بی احترامی به مردم

  • محسن کرمی
    0

    با سلام. بنده 6ساله ازدواج کردم و یک بچه 5ساله دارم. از زمان ازدواجم بنده یارانم قطع شده. تنها داراییم یا موتور سیکلت هست و ماهانه 500 اجاره خونه میدم، بچم بیماری قلبی داره و یک عمل انجام داده و چند عمل دیگخ هعم باید بشه. نمدانم چرا قطع شده ولی هیچ کس پاسخگو نیست. با دیپلم برق بیکارم و فقط تو این وضعیت دارم مثل یک مرده متجرک زندگی میکنمو متاسفانه در این طرح هم من شامل واریز نمیباشم. کاش فقط روحانی حرف منا بشنوه

  • مردم
    0

    سبد حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی چی شد ؟؟؟خوردین ؟حالا نوبت سبد حمایتی بنزین رسید

  • علی حاجتی
    0

    با سلام چرا این سرویس *6369#برای ما فعال نمی باشد

  • علیرضا
    0

    شاید نظرم اشتباه باشه ولی میگم در کشوری که طرع عمومی مثل افزایش بنزین انجام میشه باید به تمام عموم این مبلغ پرداخت بشه . دو دستگی معنی نداره. چون همه بنوعی طعم گرانی و تورم را خواهند چشید. بعدشم این بازیها چیه ؟ مرحله اول مرحله دوم مرحله سوم. میخواهید مردم رو دق مرگ کنید خوب بگید: ایران 80 میلیون نفر جمعیت داره . 10 میلیون که نیستند یعنی رفتند خارج از کشور . بعد اعلام میشه به 60 میلیون نفر میدیم. والله ما از هر کسی پرسیدیم چه تو مرحله اول و چه دوم ریالی کسی نگرفته. احساسم اینه خالی بندیه.......

  • سیدجوادخاتمی پور
    0

    سلام من برای بسته های حمایتی به شماره 6369پیغام فرستادم برای من جواب آمده که شما 48ساعت فرصت دارین به سایت بسته حمایتی وارد بشین واجازه بدین که حسابتون بررسی شودولی ازان روزاین سایت بسته است حالابه کجا بایدشکایت کنیم یااعلام کنم که برای بررسی حسابم هیچ مشکلی ندارم سپاسگذارم اگرراهنمائیم کنید

  • جعفر جوان تمر
    0

    اجاره نشبنم سه تا بچه دا رم کد دستوری 6369 را زدم واسم کد رهگیری اومده چیکار کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها