مورینیو سرمربی تاتنهام شد

باشگاه تاتنهام ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

مورینیو سرمربی تاتنهام شد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام دیشب به صورت ناگهانی و غیرمنتظره از طرف این باشگاه از سمت خود اخراج شد. اخراج پوچتینو بعد از آن صورت گرفت که تاتنهام فصل جاری را بسیار بد و دور از انتظار آغاز کرد و تا این لحظه تنها با کسب 11 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

دیلی‌میل امروز در گزارشی اعلام کرد در اینکه ژوزه مورینیو خواهان بدست گرفتن سکان هدایت تاتنهام است شکی وجود ندارد. بر اساس اعلام این روزنامه انگلیسی، مذاکرات آقای خاص با مدیران تاتنهام در همین لحظه در جریان است و دو طرف درباره جانشینی ژوزه به جای پوچتینو در حال صحبت هستند.

تاتنهام دیشب با اعلام خبر اخراج پوچتینو پرده آخر دوران حضور پنج سال و نیمه او در شمال لندن را اجرا کرد. دیلی‌میل در گزارش خود مدعی است که احتمال دارد مورینیو 56ساله که از زمان اخراجش از منچستریونایتد در فصل گذشته تا کنون بدون تیم بوده، تا روز پنج‌شنبه رسما به عنوان سرمربی جدید اسپرز معرفی شود.

تاتنهام روز شنبه به خانه وستهام می‌رود تا در یک بازی خارج از خانه با این تیم دیدار کند. تاتنهام با اینکه در لیگ برتر وضعیت بغرنجی داشته و با صدرنشین جدول، لیورپول، 20 امتیاز فاصله دارد ولی در لیگ قهرمانان وضعیت بهتری داشته و احتمال صعودش به مراحل حذفی چمپیونزیگ وجود دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها