نزدیک ترین هتل ها به حرم حضرت معصومه(س) در قم

قم یک شهر زیارتی است و مسافران به هوای زیارت حرم حضرت معصومه راهی آن می شوند.

نزدیک ترین هتل ها به حرم حضرت معصومه(س) در قم

به همین دلیل برای بسیاری از آنها اقامت در هتلی که در نزدیکی حرم باشد، اهمیت زیادی دارد. اینکه هتل شما از مقصدتان دور باشد، هم هزینه های سفرتان را افزایش می دهد و هم دیگر از راحتی در رفت و آمد خبری نیست. با این تفاسیر دوست دارید بدانید کدام هتل های قم به حرم حضرت معصومه نزدیک تر هستند؟ پس با جااینجاس همراه شوید.

هتل کریمه قم

در لیست نزدیک ترین هتل ها به حرم حضرت معصومه در قم، هتل چهار ستاره کریمه در صدر قرار می گیرد. دلیل؟ هتل کریمه در میدان آستانه قم قرار گرفته و شما تنها با 1 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل به حرم برسید. حالا که خیالتان از بابت موقعیت مکانی و مجاورت با حرم آسوده شد، بد نیست با امکانات آن هم آشنا شوید. این هتل 4 طبقه 57 باب اتاق و سوئیت دارد؛ اتاق های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت های یکخوابه سه نفره.

واحدهای هتل کریمه به حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، اینترنت، یخچال، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. علاوه بر اینها هتل هم پارکینگ دارد و هم تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و تور. رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی جهت پذیرایی از مهمانان در هتل مهیا شده و صرافی، خشکشویی و لابی مجهز از دیگر خدمات آن هستند.

هتل بین المللی قم

هتل چهارستاره بین المللی قم هم از دیگر هتل های همسایه حرم حضرت معصومه است که فقط 2 دقیقه با آن فاصله دارد. این هتل 6 طبقه در میدان آستانه قرار گرفته و 85 باب اتاق و سوئیت دارد که هم برای اقامت های دونفره و هم چهارنفره مناسب هستند. تلویزیون، تلفن، اینترنت، مینی بار، یخچال، روم سرویس و صبحانه از امکانات موجود در واحدها به شمار می روند. شما می توانید از هتل بین المللی پیاده به حرم بروید، اما اگر می خواهید به جای دیگری بروید؛ از آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس و خدمات تور استفاده کنید. و بالاخره اینکه رستوران و کافی شاپ به اضافه چایخانه سنتی در هتل آماده پذیرایی از شما هستند.

هتل خورشید قم

یک هتل چهارستاره دیگر را در قم به شما معرفی می کنیم که فقط 5 دقیقه آن هم با ماشین با حرم فاصله دارد: هتل خورشید. این هتل 6 طبقه 48 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد که تا 5 نفر گنجایش دارند و بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی به شمار می روند. هتل خورشید یک هتل کاملا مجهز است که رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط دارد. به علاوه فروشگاه، خشکشویی، صرافی و خودپرداز هم در صورت نیاز به شما ارائه خدمات می کند.

بدون شک شما هم برای رزرو هتل در قم علاوه بر موقعیت مکانی و خدمات، به امکانات واحدها نیز توجه می کنید. پس باید بدانید که هتل خورشید در تمام اتاق ها، سوئیت ها و آپارتمان های خود تلفن، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هتل سلوی قم

اگر به دنبال هتلی هستید که به حرم حضرت معصومه نزدیک باشد و ارزان تر از هتل های بالا، هتل سه ستاره سلوی را به شما پیشنهاد می کنیم. از هتل سلوی تا حرم فقط 6 دقیقه راه است. از آنجایی که این هتل پارکینگ دارد می تواند با ماشین شخصی خود سفر کنید و نگرانی هم بابت جای پارک نداشته باشید. رستوران، کافی شاپ، صرافی و خشکشویی هم از دیگر خدمات رفاهی هتل هستند. هتل سلوی نوساز است و 21 اتاق و سوئیت در 5 طبقه خود دارد. صبحانه، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی از امکانات این واحدهای اقامتی هستند.

هتل تشریفات قم

تشریفات یک هتل آپارتمان 6 طبقه است که در خیابان اراک شهر قم قرار گرفته است. از هتل تشریفات می توانید 8 دقیقه ای به حرم برسید . البته تنها مزیت این هتل مجاورت آن با حرم نیست؛ بلکه امکانات و خدمات خود هتل هم هست. مثلا اینکه در یک واحد آپارتمان پنج تخته این هتل یک خانواده پنج نفره می توانند اقامت کنند. در تمام واحدها تلویزیون، تلفن، اینترنت، یخچال و آب رایگان، مبلمان، دراور، حمام و لوازم بهداشتی، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است. اگر با ماشین شخصی خود به قم سفر کرده و می خواهید در این هتل اقامت کنید، باید بدانید که هتل پارکینگ و البته تاکسی سرویس ندارد. اما دسترسی به وسایل نقلیه عمومی آسان است. خوشبختانه این هتل نوساز است و رستوران هم دارد.

مجتمع اقامتی گردشگری سلامت الوند قم

حالا یک هتل یا بهتر بگوییم مجتمع اقامتی گردشگری را در قم به شما معرفی می کنیم که هم به حرم نزدیک است و هم مجموعه کاملی از امکانات رفاهی دارد. مجتمع اقامتی سلامت الوند یک ستاره است و فقط 10 دقیقه از حرم فاصله دارد. این مجتمع نوساز است، در سال 1396 ساخته شده و 11 اتاق دارد. در این اتاق ها از 2 تا 7 نفر می توانند اقامت کنند و از امکاناتی چون تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار شوند.

همانطور که گفتیم الوند یک مجتمع اقامتی گردشگری است. خدمات و تسهیلات الوند کامل تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. پارکینگ، کرایه اتوموبیل بدون راننده، خدمات تور و تهیه بلیط، سرویس حرم، تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه برای رفت و آمد هر چه راحت‌تر شما. رستوران بام، کافی شاپ و چایخانه سنتی برای پذیرایی؛ استخر، سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و ماساژ برای سرگرمی و بالاخره آرایشگاه، صرافی و خدمات پزشکی برای رفاه هر چه بیشتر شما.

امکان رزرو هتل های قم در سایت جااینجاس برای شما مهیا شده است. نام هر کدام از این هتل ها را در بخش مقصد وارد کرده یا اگر دلتان می خواهد بیشتر جستجو کنید؛ نام شهر را در همان بخش درج کنید. در این حالت شما می توانید از فیلتر آدرس نهایت استفاده را ببرید. کلمه حرم حضرت معصومه را در بخش آدرس وارد کرده و نزدیک ترین هتل های قم به آن را روی نقشه مشاهده کنید.

منبع و ماخذ:
https://jainjas.com/

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • soleymancarpet
    0

    بسیار خوب و جامع بود.

  • تابلو فرش چهره
    0

    مطالب مفید و کاربردی بود

  • soleymancarpet
    0

    بسیار عالی و جامع بود

  • gelimfarsh
    0

    ممنون موفق باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها