پیام‌رسان‌های داخلی را تا چه حد می‌شناسید؟

بسیاری از کاربران عادت کرده‌اند بسیاری از فعالیت‌های مجازی خود را از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان انجام دهند. اما در شرایطی که پیام‌رسانهای خارجی با مشکل بارگیری مواجه باشند گزینه پیام رسان داخلی برای کاربران مطرح می‌شود.

پیام‌رسان‌های داخلی را تا چه حد می‌شناسید؟

اگرچه تاریخ دقیق روشن شدن وضعیت اینترنت در کشور هنوز تعیین نشده است اما برخی از افراد تصمیم گرفته‌اند پیام‌رسان‌های داخلی را امتحان کنند. پیام‌رسان‌هایی که بسیاری از افراد اطلاعات دقیقی نسبت به آنها ندارند. در ادامه چند پیام‌رسان داخلی را بررسی می‌کنیم:

پیام رسان های داخلی را تا چه حد می شناسید؟

بله

پیام رسان بله با سرمایه‌گذاری شرکت «داده ورزی سداد» آغاز به کار کرده است. شاید بتوان بله را از نخستین پیام رسان‌های داخلی دانست. این پیام‌رسان دارای امکانات داد و ستد مالی است و از قابلیت ‌تراکنش مالی در شبکه شتاب برخوردار است. امکاناتی مانند قابلیت کارت به کارت، دریافت پول، عوارض خروج از کشور، پرداخت جریمه خودرو، خرید شارژ و پرداخت قبض از جمله موارد موجود در این برنامه هستند.

پیام رسان های داخلی را تا چه حد می شناسید؟

سروش

بسیاری از افراد پیام رسان سروش را به عنوان پیام رسان صدا و سیما می‌شناسند. این پیام رسان سال گذشته مدعی شد بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد . پیام رسان سروش سالهاست روی توسعه مخاطبان خود کار می کند و از بهمن سال 94 نیز امکانات آزمایشی خود را در اختیار کاربران گذاشت. پیام رسان سروش از اولین پیام رسان های داخلی بود که قوانینی جدی برای کاربران تعیین کرد و به نوعی اساسنامه داشت.

پیام رسان های داخلی را تا چه حد می شناسید؟

گپ

گپ یکی از پیام رسان های داخلی است که روی توانایی های خود در جذب مخاطب تأکید زیادی داشت. شرکت پشتیببان این پیام رسان پیشینه ای در حوزه بازی سازی دارد و در نتیجه برای برخی از علاقه مندان به دنیای بازی شناخته شده است. این شرکت بازی‌ آنلاین عصر پادشاهان را ارائه داده که در سطح بین‌المللی نیز دیده شده است. پدر موسس گپ شرکتی موسوم به TSIT را در انگلستان دارد که آنطور از رزومه این شرکت در لینکدین برمی‌آید، نقش مؤثری در توسعه بازی‌های موبایلی و پیام‌رسان گپ در کنار کمپانی پسر خود دارد.

پیام رسان های داخلی را تا چه حد می شناسید؟

آی‌گپ

آی‌گپ در ابتدای راه خود با برخی حواشی مثل اعطای جایزه یک میلیارد تومانی به فردی که قادر باشد این برنامه را هک کند همراه بود. خبری که بعدها تکذیب شد. ابتدا قرار بود آی‌گپ تحت کنسرسیومی متشکل از بانک پارسیان و اپراتور اول و چند شرکت دیگر مورد حمایت قرار گیرد.آی گپ را می توان از مشهور ترین اپهای با سابقه ایرانی دانست که نامش برای اغلب کاربران آشنا است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • س
    0

    خودتونو جررررررهم بدید نصب نمیکنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها