عبدالرضا داوری بازداشت شد / اتهام: ارتباط با آمدنیوز

یکشنبه شب، خبری مبنی بر بازداشت عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ الهام سلمانی همسر او این خبر را تایید کرد و گفت علت بازداشت را به من اطلاع نداده‌اند.

عبدالرضا داوری بازداشت شد / اتهام: ارتباط با آمدنیوز

الهام سلمانی، همسر عبدالرضا داوری، با بیان اینکه چند بار از آقایان خواستم که حکم قضایی را به من نشان دهند اما امتناع کردند، به انصاف نیوز گفت: ساعت هفت و نیم عصر پریروز آقای داوری را بازداشت کردند؛ متعاقبا از من خواستند تا به دادستانی مراجعه کنم، که من اینکار را نکردم و گفتم الزاما باید صدای همسر خود را بشنوم تا از سلامت او مطمئن شوم. با من تماس گرفتند و توانستم با آقای داوری صحبت کنم اما کاملا مشخص بود تحت فشار هستند؛ به من گفت کاملا مطابق صلاح‌دید خود عمل کنم و من قصد همکاری با آن‌ها را ندارم. بعد من پاسخ دادم که پشت شما هستم؛ با اتفاقاتی که رقم خواهم زد، جامعه پشت شما قرار خواهد گرفت.

از علت بازداشت داوری از آقایان پرسیدم، گفتند از آنجایی که تلفن‌ها امن نیست، علت بازداشت را نمی‌گوییم من هم پاسخ دادم تلفن‌ها برای من ناامن است نه شما. گفتم دعا کنید وضعیت اینترنت ادامه پیدا کند، وگرنه من این موضوع را در توییتر اعلام می‌کنم، برای شما تبعات داخلی و خارجی خواهد داشت؛ به من گفتند هیچ مساله‌ای متوجه‌ی شما نیست، دوستانه و برادرانه به شما می‌گوییم همکاری با آقای داوری را مبذول نکنید تا پرونده‌ی ایشان به شما تسری پیدا نکند. من هم پاسخ دادم که این احساس را به شما ندارم و شما باید علت بازداشت همسرم را توضیح دهید و گفتند اگر می‌خواهید حکم ایشان را رویت کنید، باید به دادستانی بیایید.

بنده در پاسخ به او گفتم در صورتی که امکان ملاقات دو نفره با همسرم داشته باشم در آنجا حضور پیدا خواهم کرد و آدرس را ارسال کنید. بعد بازهم با من تماس گرفتند، و آدرس منزل خودمان را فرستادند و گفتند به اینجا تشریف بیاورید. گفتم بعد از اینکه همسر من را بازداشت کردید درب منزل من چه کار می‌کنید؟ انگار منتظر بودند بازهم به آنجا بازگردم؛ اما بعدا متوجه شدم مقابل خانه‌ی مادرم هستند. در آخر گفتند برای من هم حکم جلب صادر شده است و علت آن اختفای آلات جرم آقای داوری است و پرسیدم، آلات جرم آقای داروی را ذکر کنید؛ گفتند موبایل و لپ تاپ ایشان. گفتم اتهامی که شما به من وارد می‌کنید اگر کمترین آشنایی با حقوق داشته باشید می‌دانستید البينه علي المدعي. این را که گفتم، خویشتنداری خود را از دست دادند و گفتند من فوق لیسانس حقوق هستم و من هم پاسخ دادم متاسف هستم برای کشوری که شما حقوقدان آن باشید، شما را به آقای روحانی ارجاع می‌دهم که یک حقوقدان هستند و وضعیت کشور در حال حاضر این است.

او در پایان مدعی شد: وکیل آقای داوری حتی نتواسته است از جایی که او منتقل شده، خبردار شود. درب منزل ما دو بار توسط آقایان شکسته و قفل آن عوض شده است، بسیاری از وسایل منزل ما ضبط شده است. حتی می‌توانم عنوان سرقت به آن بدهم. بدون حکم وارد منزل من شدند، لپ تاپ‌ها و چندتا موبایل و حتی طلاهای من را برده‌اند. به کلانتری مراجعه کردم وقتی بازگشتم همسایه‌ها گفتند بازهم به منزل شما آمدند و وسایلی را با خود خارج کردند و این الان شرایط زندگی من است. فرزندانم و همسرم امنیت ندارند.

شنیده‌های روزنامه فرهیختگان حاکی از آن است که وی به دلیل ارتباط با شبکه معاند آمدنیوز بازداشت شده است. خبرگزاری فارس نیز این اتهام را تایید کرده و دلیل بازداشت را ارتباط با آمدنیوز خوانده است.

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • دوست سابق
    0

    زندان جای خیانتکاراست نگران نباشین، اگه بیگناه باشه آزاد میشه.

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      دقیقا کیا ازاد شدن تا به امروز ؟ شما تا حالا دیدی یه خطا کار برای نشون دادن بیگناهی خودش ماه ها اعتصاب غذا کنه ؟ چرا برای خیلی ها دادگاه هاشون علنی برگذار نمیشه ؟

  • علی
    0

    به جرم همکاری با آمدنیوز دستگیر شده . خدا بهش رحم کنه

  • حمید دانایی
    0

    عه مموتی ، دلم تنگ شده بود براش ، ممنون از عکس خوبتون

  • مسعود
    0

    واقعن دارین به کجا میریییییییییم ؟؟!!! به خدا مردم این هارو میفهمند میدوندند که اینها با بهانه داره صورت میگیره و پرونده سازی هست . زمانی که امدنیوز برای روحانی تبلیغ می کرد اینها کجا بودن ؟؟!! امدنیوز به شدت برای برد اقای روحانی تبلیغ و تلاش کرد بعد ها گفتند دلیل تلاش ما این بود روحانی باعث نابودی کشور میشه و ما این رو میدونسیتم !!! از طرفی خود روح الله زم در برنامه ای در بی بی سی از تاکتیک ترور شخصیت احمدی نژاد صحبت کرد که اون زمان برای رفسنجانی کار می کرد !! و زمانی که این طرح رو به رفسنجانی ارائه کردمد ایشون قبول کردند و گفتند این طرح و برنامه رو شروع کنه !!! حتی از این که چه کار های برای ترور شخصیت احمدی نژاد کردند خجالت کشیدن حرفی بزنن !!!! سه روز پیش سایت خبر انلاین یه متن در مورد رونمایی از کاندیدای پنهان احمدی نژاد مینویسه که درونش اسم های بود یکیش جناب داوری بود . بعد امروز خبر بازداشتش میاد !!! ادمین عزیز اگر مقداری ازادی خواهی امام حسین رو درک کردی این کامنت هارو لطف اجازه ثبت شدن بده . سپاس

    نظرات شما -
    • عسکر
      0

      فکرکنم کاربه دستکیری احمدی نژادبرسه اگرصبورباشیم این مردخیانکار

  • پارسا
    0

    صددرصد یگ ریگی تو کفش داشته. وگرنه بی خودی کسی را بازداشت نمی کنن. البته گذشت زمان خیانتکاران به کشور را رسوا خواهد کرد.شاید ایشون فکر هم نمی کرده زم دستگیر بشه و گندکاریهاش لو برود.البته هیچکس فکر نمی کرد،حتی مکرون مکار!!!؟

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      پس قبول دارید حسن عباسی هم ریگی به کفش داشته؟؟

  • محمد
    0

    اگه یادتون باشه چند وقت قبل همسر آقای داوری خبر از ارتباط ایشان با یک زن دادند و گفتند که پرستوس و بعد داوری گفت که میخواهم با این زن ازدواج کنم و با زنم توافق ندارم و قصد جدایی دارم.

  • Kaka
    0

    ببینید،نگران بازداشت کسی نباشید خب البته ایشون همسر اقای داوری هست و حق هم داره نگرانش باشه و احساسی حرفایی رو بزنه ولی باید به قانون و دستگاه قضایی کشور اطمینان کنیم که بی دلیل و منطق کسی رو بازداشت و دستگیر نمیکنه مگر اینکه خلافش ثابت بشه...همین چندروز پیش مگه ۳۵۰۰نفر متهمین سیاسی آزاد نشدن و عفو نگرفتن؟؟ پس اجازه بدین دستگاه قضایی کارش رو انجام بده حتما عدالت درباره ایشون و همه رعایت میشه... فقط یه توصیه به همسرش دارم که اگر مطمعنی چیزی نیست پس چرا اینقدر نگرانی و مطلب رو سیاه نمایی میکنی؟

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      چطور وقتی حسن عباسی بازداشت میشه همه میگید بی دلیل بوده و حسن عباسی بی‌گناهه ولی حالا که یه نفر مخالفتون بازداشت شده میگید بی دلیل هیچکس بازداشت نمیشه!! همین آقای داوری ۱۵ ما زندانی شد بعدش دیوانعالی تبرئه کرد ایشون رو، این یعنی بی دلیل بازداشت بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها