معاون سازمان برنامه و بودجه:

فقط ۲۷ درصد مصرف بنزین به قیمت آزاد خواهد بود


28 آبان 1398 - 12:44
5dd3b27841d78_2019-11-19_12-44
معاون سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: فقط ۲۵ میلیون لیتر بنزین (حدود ۲۷ درصد) از ۹۵ میلیون لیتر مصرفی کشور به قیمت آزاد فروخته می‌شود.

 حمیدرضا عدل معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه فقط ۲۵ میلیون لیتر بنزین از ۹۵ میلیون لیتر مصرفی کشور به قیمت آزاد فروخته می‌شود، گفت: دولت حتی برای خودروهای دولتی هم سهمیه‌ای در نظر نگرفت تا در نهایت به نفع مردم باشد.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال آینده روزانه شاهد کاهش شش تا ۱۰ میلیون لیتر بنزین خواهیم بود، افزود: از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ با افزایش حدود ۱۴ درصدی مصرف بنزین مواجه بودیم.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، به گفته معاون این سازمان، این افزایش مصرف بابت قاچاق سوخت به کشورهای منطقه بود.

عدل یادآور شد: تفاوت قیمت بنزین در داخل کشور با کشور همسایه دست کم لیتری ۵۰۰۰ تومان است.

معاون سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: فقط ۲۵ میلیون لیتر بنزین (حدود ۲۷ درصد) از ۹۵ میلیون لیتر مصرفی کشور به قیمت آزاد فروخته می‌شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dd3b27841d78_2019-11-19_12-44
28 آبان 1398 - 12:44

 حمیدرضا عدل معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه فقط ۲۵ میلیون لیتر بنزین از ۹۵ میلیون لیتر مصرفی کشور به قیمت آزاد فروخته می‌شود، گفت: دولت حتی برای خودروهای دولتی هم سهمیه‌ای در نظر نگرفت تا در نهایت به نفع مردم باشد.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال آینده روزانه شاهد کاهش شش تا ۱۰ میلیون لیتر بنزین خواهیم بود، افزود: از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ با افزایش حدود ۱۴ درصدی مصرف بنزین مواجه بودیم.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، به گفته معاون این سازمان، این افزایش مصرف بابت قاچاق سوخت به کشورهای منطقه بود.

عدل یادآور شد: تفاوت قیمت بنزین در داخل کشور با کشور همسایه دست کم لیتری ۵۰۰۰ تومان است.

منبع: ایسنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حمید اکبرزاده 1 0 پاسخ 1398/8/29 -14:25

یا سلام در کشوری زندگی میکنیم که هزینه هارو با کشورها بی مقایسه می‌کنند که در آمدش پنج برابر درآمد مردم ایرانه پدر آمد ها رو با کشورهایی مقایسه میکنن که در آمد پایینتری دارند اگه بنزین رو با هر کشوری در نظر میگیریم باید نسبت در آمد اون کشور هم لحاظ بشه خاک بر سر مسئولین بی عرضه ما که ادعا میکنند هجده ملیون نفر زیر خط فقر هستن که میشه حدود شصت و پنج ملیون نفر و هزینه های کشور رو هم از مردم فقیر میگیرن متاسفم برای زمامداران این مرز بوم ثروتمند

ناشناس 1 0 پاسخ 1398/8/29 -11:35

اخ که هی نمیخوام حرف بی ادبی بزنم خوب نرد نا حیابی بی وجدان چرا همش میگی بنزین تو کشورای دیگه گرونتره چرا از امکانات اونا نمیگی از قیمت ماشیناش از کیفیت زندگیشون از درامد کارگراشون چرا همش هرچی به نفع خودتونه میگین بی شرفا چرا مردم رو خر فرض کردین چرا چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ خداشاهده خون همه رو تو شیشه کردین بترسین از روزی که همه به این اشوبها بپیوندند

ناشناس 1 0 پاسخ 1398/8/29 -11:35

اخ که هی نمیخوام حرف بی ادبی بزنم خوب نرد نا حیابی بی وجدان چرا همش میگی بنزین تو کشورای دیگه گرونتره چرا از امکانات اونا نمیگی از قیمت ماشیناش از کیفیت زندگیشون از درامد کارگراشون چرا همش هرچی به نفع خودتونه میگین بی شرفا چرا مردم رو خر فرض کردین چرا چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ خداشاهده خون همه رو تو شیشه کردین بترسین از روزی که همه به این اشوبها بپیوندند

زهره شیرازی 1 0 پاسخ 1398/8/29 -00:54

خودروهای کشور همسایه سری چند میسوزونن؟ خودروهاشون مال صد سال قبل فرانسس؟ راستی پراید هم دارن ....

حامد 1 0 پاسخ 1398/8/28 -14:04

چرا اینا همش دارن به نفع خودشون یه بار هم بیان بگن حقوق کارگر و کارمند چقدر فرق بینشون هست

Gh 2 0 پاسخ 1398/8/28 -13:27

اینقد ایران رو با کشورهای دیکه مقایسه نکنین فک نکنین مردم هالوین

بهرام 4 0 پاسخ 1398/8/28 -13:19

عدل عقب موندس که میگه با کشورای همسایه تفاوت پنج هزار تومنه . یکی نیست بگه احمق. تفاوت حقوق کشورهای همسایه مثل امارات و قطر و با دستمزد و‌حقوق مردم ایران مقایسه کن بعد ضر مفت بزن .

بابک نظری 3 0 پاسخ 1398/8/28 -13:15

تفاوت حقوق ایرانی ها با کشور های همسایه چقدر است؟ قیمت بنزین به حداقل حقوق در ایران پنج برابر آمریکاست

خ 3 0 پاسخ 1398/8/28 -13:07

کشور‌همسایه‌درامدشون‌با‌ریال‌ما‌حساب‌نمیشه زندگی.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks