پشت‌پرده برکناری معاون پارلمانی وزیر صمت

شنیده‌ها حاکی است معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌دلیل مخالفت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی و بنا به دستور یک مقام عالی‌رتبه دولت برکنار شد.

پشت‌پرده برکناری معاون پارلمانی وزیر صمت

یک مقام آگاه گفت: در حالی که آقای سید شریف حسینی معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزیر صمت از تجربه، تخصص و توانمندی لازم برای اداره امور محوله برخوردار بوده است، به‌دلیل مخالفت با تشکیل وزارت بازرگانی و به‌دستور و تأکید رئیس جمهور برکنار شد.

وی گفت: سید شریف حسینی که 8 سال نمایندگی مردم شریف اهواز را در مجلس شورای اسلامی به‌عهده داشت، در مجلس هشتم و نهم جزو فعالترین نمایندگان مجلس بود.

وی افزود: حسینی با توجه به تجربه نمایندگی مجلس، در تاریخ 21 آذر سال گذشته به‌عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت صمت منصوب شد و در طول یک سال گذشته تعامل بسیار مثبتی با نمایندگان مجلس داشت، ولی از زمان طرح تشکیل وزارت بازرگانی همیشه از سوی دولت به‌عنوان مخالف اصلی تشکیل این وزارتخانه قلمداد می‌شد و سرانجام هفته گذشته به‌صورت دستوری برکنار شد.

به‌نظر می‌رسد روند برخورد دولت با مخالفین تشکیل وزارت بازرگانی به اینجا ختم نشده و در روزهای آتی نیز شاهد اقدامات سلبی باشیم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها