وعده حل کمبود گاز مایع تا پایان هفته

رئیس تامین و توزیع شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی وعده داد تا پایان هفته جاری مشکل کمبود گاز مایع در استان رفع خواهد شد.

وعده حل کمبود گاز مایع تا پایان هفته

به گزارش مشهد فوری ، «بهرنگ قلی زاده» در گفت وگویی اظهار کرد : در چند روز اخیر شاهد افزایش تقاضای شهروندان در زمینه مصرف گاز مایع بودیم که از صبح یک شنبه به وسیله سه شرکت فرگاز، پرسی ایران گاز و شرکت بوتان حدود 200 تن گاز مایع تا ظهر دوشنبه در سطح شهر مشهد توزیع شده تا مردم امنیت روانی داشته باشند و کمبودی در زمینه گاز مایع وجود ندارد.

وی افزود: کمبود های مقطعی در چند روز گذشته را رد نمی کنیم اما به شهروندان این آرامش خاطر را می دهیم که کمبودی در زمینه گاز مایع در استان و شهر مشهد نیست و ان شاءا... تا پایان هفته وضعیت سیلندر گاز در شهر مشهد و شهرهای اطراف به حدی خواهد بود که نیازهای مصرف کننده واقعی برطرف شود.

قلی زاده ادامه داد: از دو مسیر گاز مایع برای شهر مشهد در حال تامین است، در چند هفته گذشته چندین رام قطار گاز مایع توزیع شده و از ظهر روز سه شنبه (امروز)هم یک رام قطار حاوی 120 تن گاز مایع برای بوتان گاز وارد مشهد می شود که تا حدودی مشکل را برطرف می کند. وی افزود: فهرست تمام استفاده کنندگان از گاز مایع در روستاهای استان را به تفکیک خانوار و کد ملی در اختیار داریم و در صورتی که گاز ها به این مناطق تا پایان هفته نرسیده باشد با عاملان توزیع به شدت برخورد می کنیم. وی همچنین گفت: اگر شهروندان در زمینه کمبود گاز مایع شکایتی دارند با شماره های 09627 و 37672111 تماس بگیرند تا این موضوع را بلافاصله پیگیری کنیم و پاسخ دهیم.

منبع: خراسان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    این چند روز کمبود بود و گذشت سعی کنین با برنامه ریزی درست،کمبودی تو روز های آینده نداشته باشین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها