کیهان: اشرار منتظر طناب دار باشند/ به ما گفته بودند در زمان مناسب از کشور خارج می شویم اما دستگیر شدیم


28 آبان 1398 - 09:35
5dd38640990a1_2019-11-19_09-35
کیهان نوشت:در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند.


کیهان نوشت:«در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند. ما نمی‌دانستیم موضوع اعتراضی که قرار است به خاطر آن دست به آشوب و تخریب بزنیم چیست و گفته بودند شما به موضوع و علت اعتراض کاری نداشته باشید ماموریت شما تخریب و آشوب و آتش زدن است. برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود ولی همه‌مان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم».‬

اعترافات فوق در میان اکثر لیدرهای بازداشت شده آشوب‌های اخیر مشترک است. برخی از این اشرار اجاره‌ای در اعترافات خود گفته‌اند؛ قرار بود اگر شناسایی شدیم با سرپل‌ها تماس بگیریم تا از کشور خارج بشویم و چنانچه شناسایی نشدیم، مبالغی دریافت کنیم و برای آشوب‌های بعدی آماده ‌باشیم و افرادی را که احتمال همکاری آنها وجود داشت، جذب کنیم.
 برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مراجع قضایی مجازات اعدام با طناب دار را برای لیدرهای آشوب اخیر قطعی می‌دانند. در این خصوص گفته شده که جنایت آشوبگران مصداق «بغی» است و مجازات قانونی و شرعی آنها اعدام است.

کیهان نوشت:در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dd38640990a1_2019-11-19_09-35
28 آبان 1398 - 09:35


کیهان نوشت:«در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند. ما نمی‌دانستیم موضوع اعتراضی که قرار است به خاطر آن دست به آشوب و تخریب بزنیم چیست و گفته بودند شما به موضوع و علت اعتراض کاری نداشته باشید ماموریت شما تخریب و آشوب و آتش زدن است. برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود ولی همه‌مان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم».‬

اعترافات فوق در میان اکثر لیدرهای بازداشت شده آشوب‌های اخیر مشترک است. برخی از این اشرار اجاره‌ای در اعترافات خود گفته‌اند؛ قرار بود اگر شناسایی شدیم با سرپل‌ها تماس بگیریم تا از کشور خارج بشویم و چنانچه شناسایی نشدیم، مبالغی دریافت کنیم و برای آشوب‌های بعدی آماده ‌باشیم و افرادی را که احتمال همکاری آنها وجود داشت، جذب کنیم.
 برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مراجع قضایی مجازات اعدام با طناب دار را برای لیدرهای آشوب اخیر قطعی می‌دانند. در این خصوص گفته شده که جنایت آشوبگران مصداق «بغی» است و مجازات قانونی و شرعی آنها اعدام است.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 37
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پری 3 0 پاسخ 1398/8/29 -11:42

دروغ گو ها

Y 1398/8/29 -12:37

وقتی نظام جمهوری اسلامی مردم رو مثل گاو فرض میکنه و فقط موقع رای گیری اونا رو محترم میشمره نتیجه همین میشه! تا حالا کدوم تصمیمات مهم رو دولت با مردم در میون گذاشته ، یکشبه بنزین رو گرون میکنن ، اونهم سه برابر ، بدون اطلاع قبلی ، یکشبه دلار رو 5 برابر می کنن ، یکشبه دارو و تعرفه های پزشکی رو 2 برابر می کنن و... هر کاری که دوست دارن می کنن . به خدا دلم از این نظام خونه ، 40 سالم شده هنوز مستاجرم و شغل خوبی هم ندارم از 16 سالگی هم دارم کار می کنم ، کدوم قانون به نفع من بوده ؟؟ اقای احمدی نژاد یه مسکن مهر به ما داده که هنوز پس از سالها جاده آسفالت نداره و اونجا شده لابراتور شیشه و کراک. امسال مادرم عمل قلب باز انجام داده ، در بیمارستان تامین اجتماعی که من بیمه اش هستم حدود 10 میلیون هزینه کردم ، خب چقدر باید کار کنم تا این 10 میلیون جبران بشه. کدوم یک از تصمیمات نظام به نفع من کارگر بوده ، کدوم یک زندگی من رو تغییر داده؟؟؟ الان من باید به کی اعتراض کنم ، چه جوری اعتراض کنم !!! بعضی از دوستان نفسشون از جای گرم در میاد!! امسال با این تورم من باید پول پیشم رو افزایش بدم ، از کجا بیارم با پایه حقوق 1.5 میلیون تومن؟؟؟؟

سید گناوه ای 3 5 پاسخ 1398/8/29 -10:33

من بیشتر از همه دچار مشکلات اقتصادی هستم، اما فقط این میدونم که هرکس دستش به خراب کاری میره، مطمئنا، با دشمن دستش تو یه کاسه است. آن دشمنی که در جنگ عراق با ایران، همه کمکهای غیر انسانی را به صدام میکرد.

س 1398/8/29 -13:20

به نظر شما دولت ما دستش با چه کسی تو یه کاسه است که اینطوری به ملت خودش ظلم می کنه، لطفا خودن رو توجیه نکن !!!

ali 5 1 پاسخ 1398/8/29 -03:04

یکی این شریعمتداری از برق بکشه

ناشناس 2 8 پاسخ 1398/8/29 -01:08

درودبرحسین شریعتمداری

جواد 14 1 پاسخ 1398/8/28 -23:09

چرا هر وقت مردم اعتراض به حقی دارند یهو یه بانکی اتیش میگیره یا به مقدسات توهین میشه به نظر من مشکوکه باید دید چه کسی میخواهد صدای مردم خفه شود ....اصل مطلب رو بچسبین که بنزین ظالمانه گران شده و راه نفس مردم رو بسته ...یقین دارم کالاها گران خواهند شد و زندگی بر مردم بسیار سخت خواهد شد چون این دولت تنبل و بسیار ناکارامد است

محمد 5 13 پاسخ 1398/8/28 -20:55

قاتلین شهدای امنیت و تخریب کنندگان اموال مردم باید در اسرع وقت در میادین شهر اعدام شوند زود زود زود.

ناشناس 1398/8/29 -21:49

اونا که مردم‌عادی رو میکشن چطور؟ اونا آدم نیستن!؟

محمد 3 8 پاسخ 1398/8/28 -20:55

قاتلین شهدای امنیت و تخریب کنندگان اموال مردم باید در اسرع وقت در میادین شهر اعدام شوند زود زود زود.

سارا 1398/8/29 -07:24

من معتقدم همان افرادی که اعدام اعدام میکنند همان هایی هستند که درخیابان ها اعتراضات مسالمت آمیز را به خشونت می کشانند.خشونت طلب همیشه ودرهمه حال خشونت طلب هست.

حدیث 14 3 پاسخ 1398/8/28 -18:51

کاش یک روز هم یک دادگاه منصف شریعتمداری رو محاکمه کنه

ناشناس 5 12 پاسخ 1398/8/28 -18:34

اعتراض حق مردمه ولی هیچ انسان باشرفی بانک ومراکزدولتی ومنازل مردم رواتش نمیزنه.این مزدوران روسیاه که حاضرندادم بکشندواین همه فجایع روبه باربیارندحقشون اعدام هست.لازمه درجواب کاربری که گفتندانقلابیون درگذشته بانک اتیش میزدنداین حرف مزخرفیه.هیچ وقت این کارهارونکردندورهبری قیام حضرت امام(ره)هم هیچگاه همچه اجازه ای نمیدادند.اتش زدن سینماهم مال عوامل شاه معدوم بود

1 1398/8/30 -08:06

اشغال مراکز نظامی چطور ؟ ان هم کار عوامل شاه بود ؟ یا ترور شخصیت های سیاسی که صورت گرفته چی؟ حتما آن هم کار عوامل شاه بود؟

شفیعی 9 2 پاسخ 1398/8/28 -16:36

کی باعث کشته شدن از دوطرف شداو باید محاکمه شود من مخالف گران شدن بنرین نیستم اما بی مقدمه گران شدن باعث این فجایع شد وشخص روحانی مقصر اصلی است

معصومه جنتی 12 0 پاسخ 1398/8/28 -15:44

شوهرم با مدرک لیسانس در یکی از دستگاههای دولتی با ماشینش به صورت استیجاری کار میکنه خودش و ماشینش رو در مجموع ۲۵۰۰ در ماه میدادن که نه مرخصی داره ونه هیچ مزایای فکر کنید قبل از گرونی مشکل داشتیم چون هزینه بنزین واستهلاک با خودش بوده الان حساب کردیم قبلا روزی ۱۰ تا ۱۵لیتر بنزین میزد ماهی ۴۰۰فقط بنزین بود الان دستکم ماهی ۱میلیون فقط باید بنزین بزنه ۵۰۰ تومن هم که معمولا استهلاک داره ،،حالا با ماهی ۱۷۲ تومن که به یارانه اضافه شده چطوری میخوایم کسری بودجه زندگیمون رو جبران کنیم بر فرض که اصلا گرون نشه مسئولین مشکل مالی ندارن که بتونن این موارد رو درک کنن

ایران 8 0 پاسخ 1398/8/28 -15:04

نور بر تاریکی پیروز است

رضا 21 2 پاسخ 1398/8/28 -14:26

کيهان اين را نگه کی بگه،

علی 3 35 پاسخ 1398/8/28 -13:46

باتشکرازنظرانقلابی حسبن شریعتمدتری.اخبارعمدانظرضدانقلابی هاراپخش میکندجون یک سایت اصلاح طلب وطن فروش است

لعنتی 32 6 پاسخ 1398/8/28 -13:34

این باز رفته فضا توهم زدنش شروع شد . . .

Sasserelk 1398/8/28 -18:28

پیش شما فیک ها درس پس میدیم

ایرانی 51 18 پاسخ 1398/8/28 -12:44

جناب شریعتمداری ؛ مگر خود شماها در سال 57 از این کارها نکردید ؟؟؟؟ مگر بانکها را آتش نزدید ؟؟؟؟ مگر اموال عمومی را تخریب نکردید ؟؟؟؟ مگر از مأموران حکومت نکشتید ؟؟؟ مگر سینما را با آدمهای داخلش آتش نزدید ؟؟؟؟ حالا که به خودتان رسید شد اغتشاش و آشوب و اعدام !!!!!!!!!!!!!!!!

بی تاب 1398/8/28 -13:30

احسنت

ولایی 1398/8/28 -15:49

تو مگه اون زمان بودی که این دروغا رو سرهم می‌کنی و یا نکنه از آلبانی تویت می‌کنی پیرمردی یا پیزرزن

ناشناس 1398/8/29 -11:40

دمت گرم

Y 1398/8/29 -13:13

خود نظام جمهوری اسلامی با نمایش سالها خشونت های اوایل انقلاب در رسانه ملی و تقدیر از کسانی که پادگانها رو اشغال کردن ، مسلح شدن و به مبارزه مسلحانه دست زدند با عث نهادینه شدن فرهنگ خشونت در اعتراضات شده و من اصل به این که می گویند معترضان در خارج آموزش دیده اند اعتقاد ندارم و این دروغ بزرگ است. نمونه بارز این مدعا سرگذشت نواب صفوی در کتب درسی بود که با سنی کمتر از سی سال به ترور شخصیت ها دست می زد.

فضول خان 12 5 پاسخ 1398/8/28 -12:40

باید بین افرادی که صرفا اعتراض دارند به وضعیت معیشت و نحوه اداره کشور توسط دولت و دستگاه های اجرایی و کسانی که هدفی جز ایجاد ناامنی و آسیب به مردم و اموال عمومی شخصی ندارند فرق گذاشته بشه دسته دوم حتما باید با اشد مجازات مواجه بشن ولی گروه اول و کسانی که گول خورده و از آنها سوء استفاده شده باید با رافت برخورد کرد

فرهاد 35 5 پاسخ 1398/8/28 -11:26

امیدوارم مسئولین روزنامه کیهان به راه راست هدایت شون و شفا بگیرن

کاربر ناشناس 1398/8/28 -21:03

دولت ما همه جا را آتش زده است به قرآن ومیان تلویزیون باز مردم را تهدید میکنند

ناشناس 7 21 پاسخ 1398/8/28 -10:35

هرچندخودم مخالف سرسخت طرح افزایش قیمت بنزین اون هم به شیوه کاملا غیراصولی تصویب سران قوا!ودورزدن نمایندگان مجلس خصوصا اینکه این طرح دوباردرمجلس مطرح و ردشده می باشم اما درعین حال با هرکس که امنیت ملی را بخطر می اندازد باید بشدت برخوردوبدون کوچکترین اغماضی مجازات وخائنین اعدام شوندراه اعتراض راهپیمایی آرام ونهایتا تحریم انتخابات مجلس وریاست جمهوری وطرداشخاص وجناح هایی است که با وعده های غیرواقعی مردم را فریب می دهند وپس ازبه قدرت رسیدن خلف وعده میکنند وحتی ازمردم طلبکارهم می شوند.

سارا 1398/8/28 -17:04

خجالت بکشید!! اعدام؟؟ اجازه راهپیمایی آرام را به مردم میدهید؟واقعا بعضی ها نظر ندهندسنگین ترهستند.

ناشناس 1398/8/28 -17:37

ساراخانم با خائنینی که ثابت شودازدشمن وسرویس های جاسوسی بیگانه پول گرفته اندتا درزمان مناسب ازناراحتی ونارضایتی مردم سوئ استفاده واقدام به تخریب وآتش سوزی وتیراندازی بسوی مردم بی گناه وقتل و ناامنی کنند،باید چکارکرد؟نکنه معتقدید بایدبا اخذتعهدآزادشوند؟!درهمه جای دنیا خیانت نفرت انگیزو دارای مجازات سنگینی ازجمله اعدام است خودت تصورکن منزلتون روی یک شعبه بانک قرارگرفته باشد وآن شعبه را به آتش بکشنددرحالی که هرآن امکان سرایت آتش به خانه شما وجودداردچه حالی می شوی ؟خوب است درقضاوتها،خودرا بجای زیاندیدگان وقربانیان حوادث بگذاریم تا باواقع بینی ونه ازروی عواطف و احساس قضاوت کنیم

سارا 1398/8/28 -19:04

وقتی اجازه یک اعتراض ساده هم مردم ندارندومدام به ان هاازهمه نظر ظلم میشوداین خشم فروریخته جایی خودش رانشان میدهد اگرچه من معتقدم ان هایی که به اماکن عمومی حمله میکردنداز......هستند.

سارا 1398/8/28 -20:07

ما که خونمون حلبی اباده اون رانتخوری که خونش بالای بانکه یا ماشینش سوناتاست باید احساس امنیت نکنه وقتی مردم عادی در فقر و گرسنگی دست و پا میزنند غلط کرده راحت زندگی کنه باید مثل سگ بترسه ....کسانی که روی بدبختی مردم خانه ساختند باید نگران باشند از کجا اورده اید تا دیر نشده است حق مردم را بدهید

الناز 1398/8/28 -22:57

به نظر من مردم بسیار عصبانی اند و متاسفانه به خاطر گرانی ها دچار مشکلات روانی شده اند اگر مشکلات حل نشود و دولت به مردم توجه نکند جامعه دچار بحران میشود و انوقت هزینه بسیار بیشتری روی دست مردم و دولت خواهد گذاشت ...اقای روحانی یکبار میان مردم برو ببین چقدر به جنابعالی بد میگویند از هر صد نفر یک نفر موافق ندارید مردم متنفر هستند و خشم نهفته دارند

پری 1398/8/29 -11:42

ناشناس تو از کجا میدونی اینا خائن هستن؟؟؟؟چرا حرفداینا رو قبول میکنی همین روحانی کم وعده دروغ داد؟؟؟؟جان ما نظر نده

ع 1398/8/29 -13:18

رسانه ملی ما ، دولت ما و مسئولین ما در خیانت و دروغ روی آمریکایی ها رو سفید کردن و مطمئن هستم همین مسئولین خائن و وطن فروش جاسوس روسیه و امریکای خائن هستند. در ضمن در کشور ما چطور باید اعتراض کنی ، وقتی احزاب سیاسی ما هم دولتی هستند و از نظام بودجه می گیرند چه باید کرد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks