ثبات در بازار اقلام مصرفی/ تغییری در قیمت‌ها ایجاد نخواهد شد

قبادی گفت: تا به این لحظه تغییری در نرخ کالا‌ها ایجاد نشده و طی روزهای آتی هم قیمت‌ها افزایش پیدا نخواهد کرد.

ثبات در بازار اقلام مصرفی/ تغییری در قیمت‌ها ایجاد نخواهد شد

عباس قبادی معاون امور بازرگانی وزارت صمت عصر امروز از یکی از فروشگاه‌های تهران بازدید کرد و به بررسی تغییرات قیمت در چند روز اخیر و گفتگو با مردم در این خصوص پرداخت؛ تعدادی از شهروندان نسبت به تغییرات قیمت و افت کیفیت در چند ماه گذشته معترض بودند اما هیچ کس تغییری در قیمت یا کیفیت محصولات در چند روز اخیر مشاهده نکرده بود.

قبادی با تاکید بر حفظ قیمت‌ها در روز‌های آتی، بیان کرد: با توجه به حضور وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی مجلس، شرایط حضور وی در این محل و بین مردم فراهم نشد؛ بررسی ها نشان می دهد قیمت محصولات نسبت به چند ماه گذشته تغییر چندانی نداشته مگر برخی تغییرات فصلی که طبیعی هستند.

او بیان کرد: مجموعه‌های تولیدی با مسئولین نظام در تولید و عرضه همراهی کردند؛ انبار‌های کشور‌ هم از نظر تهیه و تامین کالا، شرایط بسیار مطلوبی دارند و تغییری در میزان عرضه یا قیمت شاهد نخواهیم بود.

معاون بازرگانی وزارت صنعت تشریح کرد: هماهنگی بین مسئولین هر ۳ قوه وجود دارد، جلسات تنظیم بازار به طور مداوم برگزار شده و این اطمینان را می‌دهیم که در روز‌های آتی تغییری در قیمت ها صورت نگیرد.

قبادی تاکید کرد: اگر در موردی بحث کارشناسی مبنی بر تغییر قیمت وجود داشته باشد، شنونده توضیحات تولید کنندگان خواهیم بود اما در شرایط فعلی هیچ تغییری در قیمت ها ایجاد نخواهد شد.

او درباره جلوگیری از تاثیر افزایش قیمت بنزین در نرخ کالاها، گفت: تمام مراحل تهیه مواد اولیه، تولید و توزیع مورد رصد قرار می‌گیرد؛ شیفت کاری به سامانه ۱۲۴ اضافه شده تا آمادگی بیشتری برای مقابله با افزایش قیمت داشته باشیم؛ تمام شکایت‌ها ثبت شده و رسیدگی خواهد شد.

قبادی تاکید کرد: بخش‌های مختلف نظام و عوامل دست‌اندرکار تنظیم بازار هم قسم شده‌اند تا این ثبات ادامه پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها