کلیپ جدید سایت رهبر انقلاب درباره حواشی ایجاد شده درباره بنزین


27 آبان 1398 - 16:01
5dd28f25040b8_2019-11-18_16-01
سایت رهبر انقلاب درباره حواشی ایجاد شده درباره بنزین کلیپ جدیدی منتشر کرد.

 سایت رهبر انقلاب درباره حواشی ایجاد شده درباره بنزین کلیپ جدیدی منتشر کرد.

سایت رهبر انقلاب درباره حواشی ایجاد شده درباره بنزین کلیپ جدیدی منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

27 آبان 1398 - 16:01

 سایت رهبر انقلاب درباره حواشی ایجاد شده درباره بنزین کلیپ جدیدی منتشر کرد.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/8/29 -21:01

یاایهاالذین امنوا امنوا

ایرانی 6 0 پاسخ 1398/8/28 -10:38

رهبر عزیز لطفاً صدای رسای ملت را بشنو . بشنو بشنو . این ها اشرار نیستند .جوانان عاصی اند از شدت فقر...

آرزو بیرانوند 3 0 پاسخ 1398/8/28 -02:53

ما چرا دسترسی ب هیچ سایتی نداریم ولی بقیه دارن؟؟؟خونشون از ما رنگی تره؟؟؟؟

ناشناس 0 13 پاسخ 1398/8/28 -01:24

فداییان رهبریم

Rahbar 0 11 پاسخ 1398/8/28 -00:48

حرف رهبرم سند هست کسی ک نائب امام زمان هست پس کار خودش هم بلد هست.

کاربر ناشناس 3 29 پاسخ 1398/8/27 -19:34

رهبر عزیزم، عشقم، رضای ما در رضایت شماست . جانم و روحم به فدایت

مهدی ایلامی 1398/8/28 -00:33

جون بی ارزش تو به چه درد رهبر میخوره پاچه خوار بدبخت

شهاب 1398/8/30 -22:10

بنزین خیلی گرون است

پارسا 4 37 پاسخ 1398/8/27 -17:27

خبر فوری عزیز سلام.مواظب نظرات معلوم حال باش.به نظر میرسد نفوزی ها و معاندین کشور و نظام مقدس،مقرضانه نظر میدهند.موفق باشید.

مشایی 1398/8/27 -19:11

اقا،؛ مغرضانه است نه مقرضانه، احتمالا میخواستی بنویسی مقراض به معنای قیچی.

مهدی ایلامی 1398/8/28 -00:38

ایشون راس میگن خبر فوری عزیز، مواظب این ۶۰ میلیون مغرض باشید، این ۶۰ میلیون مغرض رو از دم تیغ بگذرونید تا این طرفداران راه امام حسین (ع) بتوانند به کانادا و آمریکا بروند برای تبلیغ دین و با خانواده های شهید پرور آمریکایی وصلت کنند و خاکمان را بفروشند به امارات و پراید را ۱۰۰ میلیون بفروشند و کاری کنند که مردمی که جانشان را برای اسلام و امام حسین (ع) میدادند همه بی دین بشوند و فراری از حتی موجودیت خودشان