حریق ۲۸ دستگاه اتوبوس و ۶۹ بانک در جریان ناآرامی‌های سه روز گذشته

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت:در جریان اتفاقات اخیر ۶۹ بانک آسیب دیده و ۲۸ دستگاه اتوبوس طعمه حریق شده، سه ساختمان شهرداری مناطق اصفهان مورد تعرض قرار گرفته و به دو پایگاه بسیج خسارات وارد شده است.

حریق ۲۸ دستگاه اتوبوس و ۶۹ بانک در جریان ناآرامی‌های سه روز گذشته

صبح امروز با حضور شهردار اصفهان، معاونان شهرداری و دیگر مدیران شهری جلسه ویژه‌ای جهت بررسی آسیب‌های وارده به شهر و تاسیسات شهری به دنبال ناآرامی‌های دو روز اخیر برگزار شد.

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان در این جلسه اظهار کرد: در روز‌های گذشته شرایط ویژه‌ای در شهر حاکم بود و همه باید کمک کنند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

او ادامه داد: در جریان ناآرامی‌های اخیر تعدادی از نیرو‌های شهرداری مورد آسیب قرار گرفتند و خودرو حمل زباله شهرداری طعمه حریق شد، اما در این شرایط شهرداری با تمام نیرو‌ها و از خودگذشتگی فعالیت داشت و البته بیشترین آسیب را دید.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تأکید کرد: اموال عمومی شهر که متعلق به شهروندان است بیشترین خسارت را دیده که باید تدابیر ویژه برای رفع آن در نظر گرفته شود.

او با اشاره به خسارات و آسیب‌های وارد شده در جریان ناآرامی‌های سه روز گذشته گفت: در جریان اتفاقات اخیر ۶۹ بانک آسیب دیده و ۲۸ دستگاه اتوبوس طعمه حریق شده، سه ساختمان شهرداری مناطق اصفهان مورد تعرض قرار گرفته و به دو پایگاه بسیج خسارات وارد شده است.

امیری ادامه داد: وارد کردن خسارت به دو پایگاه مخابرات، دو کانکس پلیس، هفت پمپ بنزین، پنج کانکس ثابت جمع آوری بازیافت، یک خودرو حمل زباله، سه باب منزل مسکونی در مجاورت بانک‌ها و سه دوایر دولتی از دیگر آسیب‌های ناآرامی‌های روز‌های گذشته بوده است.

او گفت: در دو نامه به دستگاه‌های امنیتی درخواست برقراری امنیت را مطرح کرده‌ایم که امیدواریم مشکلات به زودی برطرف شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تأکید کرد: در شرایط بحرانی شهر ۱۰۰ درصد مطلوب اداره نمی‌شود، اما با تدبیر می‌توان شرایط بهتری را رقم زد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    الان من چه گناهی کردم من الان کسب و کارم در خطره تو تلگرام کلی خرید و فروش باید انجام بدم مشتری دارم اخه این چه وضعشه الان این قطعی اینترنت چه فایده ای داره؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها