خط و نشان سردار اشتری برای اخلال‌گران

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: با اخلالگران به طور قاطع برخورد می‌کنیم.

خط و نشان سردار اشتری برای اخلال‌گران

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در پی اتفاقات روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با "سعه صدر" مأموریت خود را انجام داد.

وی افزود: پلیس بلافاصله هر کجا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کار‌های روزانه شان ایجاد شده بود را برطرف کرد و با توجه به درخواست‌های مکرری که مردم عزیز داشتند تا ساعات پایان شب گذشته در کنارشان بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: همان طور که استحضار دارید سران محترم قوا، مصوبه‌ای در خصوص سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه براساس قانون موضوعات را دنبال کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند، ما نیز اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت طلبان نمی‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مطمئنا نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنان است، چرا که "امنیت مردم" و "حفاظت از اموال عمومی و مردمی" خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: بحمداله پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و در همین جا اعلام می‌کنم کسانی که قصد اخلال، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند، بدانند که براساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: طی روز‌های اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت طلبان شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته و بحمدالله وضعیت نسبت به روز گذشته بهتر است و اینجا به مردم عزیز تأکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی هستند، جدا کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم عزیز هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی نظمی به پلیس گزارش دهند، مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند و هر کجا که لازم باشد حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعا رسیدگی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • میرزایی
    0

    هرکسی خون برادر دینی خود را بریزد نامرد است پلیس باشد یا شخصی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      هیچ اخلال گری وجود نداره همش مردم و ملت ایران هستن که می خوان از حق شون دفاع کنن الکی بهونه برای سرکوب مردم پیدا نکنید

  • شهروند
    0

    سردار آدمی کشی با کشتن کار درست نمیشه بجای آدم کشتن فکر برای معیشت مردم بکنید فکری برای اقتصاد بکنید چه جوری گند زدی به اقتصاد همون جور هم به دین و ایمان مردم گند زدی ..بس کنید از فردای قیامت بقول خودتون بترسید باید جواب شکم های گرسنه رو پس بدی

  • جواد
    0

    بقران هر چی من دیدم یه مشت مردم گشنه هشتن که چیزی برا از دست دادن ندارن کاش بستر اعتراضات سالم را حداقل فراهم کرده بودین مردم دیگه تحکل ندارن چیزی برا از دست دادن ندارن شما هر وقت به مردم ظلم میکنین .و فشار میارین انتظار دارین مردم سکوت کنن؟ یکی تحملش خیلی پایینه میزنه یه جا رو تخریب میکنه قرار نیست به جرم اغتشاشگر اعدامش کنین که شما صورت مسئله رو دارین پاک میکنین

  • ناشناس
    0

    هرکسی به جان ومال مسلمانان حمله کندمحارب است وحکم محارب اعدام.اعتراض حق مسلم مردمه ولی اگه به روی مردم وپلیس قمه کشیدنداونجابایدباگلوله جواب داد.

  • علی
    0

    آقا به خدا دهنمون اسفالت شده .کرایه خونم دو ماه پرداخت نشده .از کار هم بیکار شدیم

  • مهران
    0

    بجای این حرف ها بفکر قشر ضعیف جامعه باشید خیانت به ملت تا کی.

  • پیرو خط رهبری
    0

    به هیچ عنوان نمیشود که با اختشاش و ارازل بازی و تخریب و خسارت مردم حق شونو بگیرن پلاکت به خواسته خدا باید تجمعی آرام داشته باشند و خواسته های خودشونو به سران محترم قوه کشور و مسئولین محترم برسانند و لاکن غیر از این بر نظم حاکم بر کشور صدمه وارد می‌کنه و باعث تا امنی کشور میشه که در این صورت باید بلافاصله برخورد قاطع با متخلف و مجرم شود والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته زنده باد آیت الله العضمی روح الله خامنه ای

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها