هنوز انتخابات برگزار نشده 10 نفر برای ریاستش در آب‌نمک خیس می‌خورند/ حرف‌هایی که درباره قالیباف و نواصولگرایان گفته و شنیده می‌شود، حکم خواستگاری دارد

اکرمی درباره اعلام اسامی متعدد چهره‌های اصولگرا به عنوان سرلیست تهران و رقابت برای ریاست مجلس گفت: هنوز مجلسی برگزار نشده و انتخاباتی صورت نگرفته 10 نفر برای ریاست بر مجلسش در آب‌نمک خیس می‌خورند.

هنوز انتخابات برگزار نشده 10 نفر برای ریاستش در آب‌نمک خیس می‌خورند/ حرف‌هایی که درباره قالیباف و نواصولگرایان گفته و شنیده می‌شود، حکم خواستگاری دارد

رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارزدرباره گمانه‌زنی‌های مختلفی که در مورد کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم شنیده می‌شود، گفت: پیشنهاد می‌کنم عجله نکنید و اجازه دهید که ثبت‌نام داوطلبان انجام و صلاحیت‌‌ها به‌ وسیله شورای نگهبان تایید شود.

او تاکید کرد: بالاخره باید لیست‌ها، آن هم عمدتاً در تهران و کلانشهر‌ها که انتخابات رقابتی است، مشخص شود. چون در شهرستان‌ها کاندیداها تک‌نفره هستند و انتخابات رقابتی نمی‌شود.

اکرمی درباره اعلام اسامی متعدد چهره‌های اصولگرا از جمله قالیباف و جلیلی به عنوان سرلیست تهران و رقابت برای ریاست مجلس گفت: هنوز مجلسی برگزار نشده و انتخاباتی صورت نگرفته 10 نفر برای ریاست بر مجلسش در آب‌نمک خیس می‌خورند.

اکرمی درباره گمانه‌زنی‌ها درباره سرلیستی قالیباف در فهرست تهران و فعالیت نواصولگرایان توضیح داد: اجازه دهید این موارد روشن شود، به هر حال این بحث‌هایی که مطرح می‌‌شود مبنی بر اینکه می‌گویند و شنیده می‌شود و... خواستگاری است. مثال است که می‌گویند برای طرف خواستگار آمده است، اما ما که تا به حال ندیده‌ایم کسی آمده باشد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه افزود: بالاخره در انتخابات وقتی فرد متشرع و پیرو قانون باشد حتماً شرکت می‌کند، اما به چه کسی رأی می‌دهد یا نمی‌دهد مشخص نیست؛ این تعبیرات روشنفکری، سنتی، مدرن، متجدد، پسامدرن و... تعبیرهایی است که در جامعه تک‌نفری وجود دارد. باید منتظر ماند و دید انتخابات که برگزار شد نام چه کسی از صندوق بیرون می‌آید.

منبع: اعتمادآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط احمدی نژادبقیه ول معطلن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها