محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت /اماکن ضروری اینترنت دارند

یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت صورت گرفته و زمان پایان آن هنوز مشخص نیست.

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت /اماکن ضروری اینترنت دارند

یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی با اشاره به محدودیت اینترنتی طی روزهای جاری گفت: این محدودیت ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد و با تصویب شورای امنیت کشور (شاک) و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زمان برطرف شدن محدودیت اینترنت هنوز مشخص نیست.

براساس این گزارش، در حال حاضر مکان‌های ضروری همچون روزنامه‌ها و سایت‌های خبری این محدودیت را ندارند.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا هیچ کس به فکر این مردم نیست، این قطعی اینترنت کل کسب و کار مارو مختل کرده آخه اینم شد راه حل منی که با اینترنت سرو کار دارم کسب و کارم به اینترنت ربط داره الان واقعا چیکار باید بکنم؟!!!!!!!

  • حسن
    0

    هر چیزی که میشه وزیر ارتباطات میگه به من ربطی نداره از فیلترینگ و قطعی اینترنت و هر چیز دیگه خوب کلا چه کاریه کلا تعطیل کامل کنند وزارتخونه ها رو بدن دست شورای امنیت ملی! وقتی سران سه قوه شبانه تصمیم می گیرن برای کل ملت بیشتر از اینم نباید انتظار داشت!

  • مجتبی
    0

    زدگی مردم رو بد مختل کردن صبح تا شب باید بیکار بشینم چون کارم با اینترنته نکنه از ادمای بی ازار که سرشون تو اینترنت و کار خودشونه می خوان بریزن بیرون؟

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      اخه چند نفر ریختن بیرون چه ربطی به اینترنت نداره بار اولشون هم نیست همه هم وضع مملکت رو میدونند چه نت باشه چه نباشه یعنی چی اینطوری کلی خسارت به همه میخوره آخه مخصوصا به خود دولت

  • سمیرا
    0

    یکسری از مردم دارن با اینستاگرام و تلگرام کسب و کار میکنن واقعا داره بهشون سخت میگیره

  • کاربر ناشناس
    0

    یعنی چی کلی ملت بااینترنت کارمیکنن توهیچ جای دنیااینجوری نیست ازچی میترسین

  • دانشجوایان واحد الکترونیک دانشگاه ازاد اسلامی
    0

    سلام .ما در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی درس می خوانیم تمامی کلاس های درسی و امور اوزشی و مربوطه به دانشگاه را باید با اینترنت انجام بدهیم با قطع اینترنت ما چگونه باید این کارها را انجام دهیم؟ چگونه به کلاس های درسی خود برویم ؟ به ما کمک و راهنمایی کنید. تشکر می کنیم

  • دانشجویان دانشگاه ها
    0

    ما دانشگاهی ها که نیاز به اینترنت و درس و دانشگاه و تحقیق داریم شما را به خدا اینترنت را وصل کنید .استادان ما ، اموزش دانشگاه این ترم ما را مشروط می کند ما باید تحقیق ارائه دهیم . استادان ما تمام کتب و جزوات را در اینترنت قرار می دهند کلاس های ما اینترنتی برقرار می شود . نمی توانیم حضوری در کلاسها باشیم در واحدهای مجازی بای این همه سختی و هزینه های بالا درس می خوانیم اینترنت قبلی ما که مثل حلزون خیلی کند بود حالا هم با اغتشاش دیگران ما بدون اینترنت شدیم انها را بگیرید و مجازات کنید به ما دانشجویان بیچاره که در حال تحصیل هستیم چه کار داریم چرا ما باید به اتش انها بسوزیم .انها خلافکارند ما که سرمان در درس و کتاب و علم اموزی است و میخواهیم برای کشور خود ایران تلاش کنید را به خدا ازار ندهید

  • اصغری
    0

    من کل درآمدم از یه کانال آموزشی تلگرامی بود که با گرفتن تبلیغات روزانه گذران زندگی میکردم پیامرسان های ایرانی اصلا مخاطب نداره که بخوام برم اونجا کانال بزنم و از صفر شروع کنم. با این اوصاف و اگه قرار نیس به حالت عادی برگرده لطفا یه پست جامع و کامل از شرایط مهاجرت قانونی به کشورهای همسایه بنویسید اینجا دیگه جای موندن نیس.

  • محسن
    0

    یعنی ۴ تا احمق میشنین با یه تصمیم زندگی اینهمه ادمی که زندگیشون با همین اینترنت میگذره رو مختل میکنن. اینجوری ما که یکم اعتقاد به این نظام هم برامون مونده از بین میره .

  • mohamad
    0

    لطفا شما که صداتون به جایی میرسه پیگیری کنید . تا کی معطل باشیم

  • امیرحسین
    0

    الان من میخوام یه تحقیق انجام بدم برای پروژه دانشگاه باید چیکار کنم تا کی صبر کنم؟ تا اول ماه هم بیشتر فرصت ندارم...حداقل کاشکی اونقدرموتورهای جستجو فارسی قوی میبودن که اینجوری کنین؟ الان مثلا چی جایگزینش کنیم؟ حتی کتاب بخوایی بخوایی رزرو کنی از کتابخانه باید اینترنتی باشه خداییش حق نیست آخه مگه قرار نبود بومی سازی اینترنت تا وقتی که به نحو احسنت نرسیده اینترنت بین الملل رو قطع نکنین؟ این بود واقعا؟

  • علی
    0

    آقا چرا اینترنت رو وصل نمیکنید چرا کار کاسبی همه اونایی ک درامدشون از این راه مختل میکنید

  • سید ناصر
    0

    یعنی هنوز امنیت نتونستین برقرار کنین 4تا اوباش خراب کاری کردن گفتین گرفتیم دیگه داری با ابرو و شعور مردم بازی میکنی نکنه شما خودت ضد انقلابی با قطع اینترنت‌ میخای بقیه مردم بریزن بیرون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها