استاندار آذربایجان شرقی:

مردم تبریز با درک بالای خود فراخوان رسانه های بیگانه را ناکام گذاشتند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در جریان حوادث روز گذشته با درک بالای خود، فراخوان رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها را ناکام گذاشتند و امروز نیز آرامش کامل بر استان حاکم است و هیچ مشکلی نداریم.

مردم تبریز با درک بالای خود فراخوان رسانه های بیگانه را ناکام گذاشتند

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح ساختمان جدید کتابخانه مرکزی تبریز با اشاره به جوسازی و بزرگنمایی‌ رسانه‌های بیگانه درباره تجمعات مردم تبریز، این فضاسازی‌ها را کذب و دروغ خواند.

وی با بیان اینکه اخبار رسانه های بیگانه و معاند پیرامون وضعیت تبریز کذب محض است، افزود: این شهر قهرمان پرور مهد ایثار و از خودگذشتگی است و جوانان تبریزی برای اعتلای نام ایران جان خود را فدا می‌ کنند نه اینکه برای پیاده سازی اهداف بیگانگان حرکت کنند.

وی تجمع‌های اعتراضی تبریز را مسالمت آمیز بیان و اضافه کرد: تبریز و آذربایجان در دفاع از ارزش‌های کشور ایستاده‌اند و مردم این استان همواره از درک و شناخت عمیق نسبت به مسائل کشور برخوردار هستند.

وی هدف دولت از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین را جلوگیری از قاچاق سوخت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه دانست و افزود: دولت تدابیر لازم را برای مدیریت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی اندیشیده است و مردم از این بابت نباید نگرانی داشته باشند.

پورمحمدی گفت: اگر کشور ما با همه گرفتاری‌ها و مشکلات هیچ گاه در طول تاریخ مستعمره نبوده و اگر تبریز به عنوان اسطوره تاریخ شناخته می‌شود، به خاطر فرهنگ متعالی و انسان های فرهیخته ای است که در آن زندگی کرده اند.

وی با قدردانی از خانواده مرحوم صدیقه قره چمنی به خاطر احداث ساختمان جدید کتابخانه مرکزی تبریز، اضافه کرد: مشارکت خیران در اعتلای فرهنگی جامعه و ایجاد فضاهای فرهنگی برای نسل جوان و نوجوان ما درس آموز است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با تاکید بر این که باید کارهای فرهنگی ماندگار را ارج نهیم، گفت: امروزه برتری کشورها به خاطر منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی، نژاد، زبان و ویژگی هایی از این دست نیست، بلکه به خاطر دانش و فرهنگ ملت‌هاست.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ایران
    0

    دروغگو دشمن خداست

  • ناشناسن
    0

    اقایونی که هرماه گوشتو برنج وغیره از فروشگاه ادارشون میگیرن بنزین تو حیاط اداره اخر ماه فیش ۲۰ میلیونی باشکم سیر از کجا بدونند ۳ هزاربنزین ۸۰ گوشت و شکم گرسنه سرخی جلو زنوبچه.ولی هرکی هستی چشم حق بینتو بستی.از عبرتهای روزگار درس نگرفتی جهل وپول مغرورت کرده خداوند هدایت کند

  • کاربر ناشناس
    0

    دروغگو پست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها