تجمع دانشجویان دانشگاه تهران جهت پیگیری مطالبات اقتصادی مردم و گرانی بنزین / فیلم


26 آبان 1398 - 22:35
5dd19a02812c5_2019-11-17_22-35
دانشجویان دانشگاه تهران جهت پیگیری مطالبات اقتصادی مردم و گرانی بنزین تجمع کردند.

بنابر خبر کانال نسیم آنلاین، دانشجویان دانشگاه تهران جهت پیگیری مطالبات اقتصادی مردم و گرانی بنزین تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه تهران جهت پیگیری مطالبات اقتصادی مردم و گرانی بنزین تجمع کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 آبان 1398 - 22:35

بنابر خبر کانال نسیم آنلاین، دانشجویان دانشگاه تهران جهت پیگیری مطالبات اقتصادی مردم و گرانی بنزین تجمع کردند.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عمران 1 1 پاسخ 1398/9/1 -09:21

فقط اونایی که ریختن تو خیابون از گرونی بنزنین حمایت کردن

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/8/27 -14:32

خوبه به اینهانمیگین ارازل واونباش نصف ایران وبگین

R.e 4 0 پاسخ 1398/8/27 -13:17

متاسفانه هیچ کاری تو مملکت با فکر و کارشناسی انجام نمیشه همیشه سعی و خطا ضمنا دروغ گویی بین دولتمردان غوغا میکنه .اعتماد مردم سلب شده .ضمنا زمانی که مردم تو مجلس نماینده دارن چرا سه نفر باید تصمیم بگیره و اگه قراره سه نفر تصمیم گیرنده باشه خوب مجلس رو جمش کنن یه جای کار میلنگه !!!!

حسام 4 0 پاسخ 1398/8/27 -12:04

مشکل، بی تدبیری اشخاصی هست که خودشان را صاحب تدبیر میدانند.تا زمانی که شایسته سالاری مردمی و نه شایسته سالاری مسؤلین حاکم نشه،زیر بار ظلم و ستم،خورد خواهیم شد.

ایرانی 1 0 پاسخ 1398/8/27 -10:03

بفرموده هرکه اعتراض

صادق پورامین 14 0 پاسخ 1398/8/27 -09:42

بنظرمن یجای کارمشکل داره چهل ساله داریم پسرفت میکنیم کشوری که خودش منابع عظیم نفتی معدنی کشاورزی وغیره چراهمش درجا میزنه من حاضرم قسم بخورم اگه یه کشوری مثل ایران شما چندتا حیوان را بعنوان مدیر مدیریت کنه نه تنها مثل مدیران ما نمیتوانستنداینقدرزیان به کشوربزنن حتی شاید یه پیشرفتهایی هم داشتند .بنظرمن ظلم هم حدی داره بخدا حق مردم این زندگی نیست بسه اینقدر بیعرضگی ول کنید اگه نمیتونید

من 11 0 پاسخ 1398/8/27 -09:33

تو مملکتی که راه های قانونی برای اعلام نظر عامه مردم بسته باشه و همه چیز سانسوره یا انقدر ترس و فشار ایجاد شده که کسی نتونه به صورت مسالمت آمیز تظاهرات کنه و حرفش رو بزنه خوب معلومه که از راه های غیر قانونی استفاده میشه

محمد 8 10 پاسخ 1398/8/27 -06:26

سران قوا وسه قوه تصمیم گرفتند طبق گفته رهبر انقلاب ،بعد این بچه ها رو فریب دادند فقط ضد دولت شعار بدهند تا رقیبان ماهی بگیرند ...برای این هیجان پوچ و حزبی متاسفم.. بنزین ۳۵ شد ۸۰ تا ساعت ۱۰ شب وساعت ۱۱ شد ۱۰۰ و بعد ۴۰۰ و بعد ۱۰۰۰ چرا سکوت کردید ؟اما در این دولت یکبار بخاطرتخم مرغ و یکبار بخاطر ۵۰۰ تومان افزایش ملت رو تحریک میکنید .اشکال در تفکر هست الان ۶۰ لیتر کم است نه ۵۰۰ چرا زیاد شده ..ماشین ۷ میلیونی پراید به ۵۰ رسوندند خوابید ؟!!

ج 19 1 پاسخ 1398/8/27 -02:46

هیچی نمیخواهیم فقط اینترنتو وصل کنید لامصب.خرج سه تا خانواده رو دوشمه پدرمون دراومد بسه بخدا

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks