تعطیلی مدارس ۱۷شهر در روز دوشنبه

 اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد که با تصمیمات اخذ شده پیرامون رفاه حال خانواد‌ه‌ها و دانش آموزان مدرسه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان نجف‌آباد فردا دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه تعطیل است. 

تعطیلی مدارس ۱۷شهر در روز دوشنبه

برودت هوا و بارش مدارس ۱۷ شهر ایران را در روز دوشنبه تعطیل کرد.

به علت برودت هوا و سرما، مدارس شهر ایران فردا دوشنبه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها تعطیل اعلام شده است.

جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز از تعطیلی مدارس این استان در روز دوشنبه به دلیل برودت هوا خبر داد.‌

علی درویش‌پور جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز در کرج اظهار داشت: با تصمیم کارگروه مدیریت بحران، مدارس استان البرز در روز دوشنبه برای دومین روز متوالی ‌به دلیل برودت هوا تعطیل شد.

وی افزود: در شهرستان‌های طالقان، آسارا به دلیل برودت و سردی هوا کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.‌

مدارس نجف‌آباد، فریدن و فریدون‌شهر فردا تعطیل شد

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مدرسه‌ها در شهرستان‌های نجف آباد، فریدن و فریدون‌شهر فردا تعطیل است.‌

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد که با تصمیمات اخذ شده پیرامون رفاه حال خانواد‌ه‌ها و دانش آموزان مدرسه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان نجف‌آباد فردا دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه تعطیل است.

‌همچنین براساس بارش برف در غرب استان اصفهان فردا تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدن و مقاطع پیش دبستانی و دبستان در شهرستان فریدون‌شهر تعطیل اعلام شد.

برودت هوا مدارس فارسان، کوهرنگ و لاران را به تعطیلی کشاند

‌‌آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ‌به‌علت بارش برف و باران و برودت هوا، نوبت صبح مدارس شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ و لاران در کلیه مقاطع فردا، دوشنبه 27 آبان‌ماه تعطیل است.

همچنین در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، بن، کیار، بلداجی و گندمان مراکز پیش‌دبستانی, مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل است و مدارس مقطع متوسطه دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

‌در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، اردل، میانکوه، فلارد و مناطق عشایری استان کلیه مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

مدارس و دانشگاه‌های شیراز و کازرون دوشنبه تعطیل است

‌‌مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان فارس اعلام کردند:همه مدارس و دانشگاه های شهر شیراز همچنین همه مدارس و دانشگاه‌های کازرون دوشنبه‌ تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس شامگاه یکشنبه اعلام کرد: همه مدرسه ها در شهر شیراز در دو نوبت صبح و عصر دوشنبه تعطیل است.

همچنین طبق این اعلام، همه مدارس کازرون نیز دوشنبه تعطیل خواهد بود. همچنین بنا به اعلام استانداری فارس همه دانشگاه های شیراز و کازرون در روز دوشبه تعطیل است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • آرای
    0

    سلام خسته نباشید ممنون حداقل ازاینجااخبارمیتونیم بگیریم ،لطف کنیداخبارتعطیلی مدارس شهریار،شهرقدس روهم بزاریدباتشکر

  • کاربر ناشناس
    0

    درفردیس برودت هوا وجود نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها