یک افسر ناجا در ناآرامی‌های کرمانشاه به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سرگرد

یک افسر ناجا در ناآرامی‌های کرمانشاه به شهادت رسید

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در جریان ناآرامی های روز گذشته(شنبه) در کرمانشاه، عده‌ای از اغتشاشگران که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری 24 الهیه هجوم برده و قصد تصرف این کلانتری را داشتند.

وی افزود: شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

جاویدان ادامه داد: این همکار وظیفه شناس بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافت، اما حوالی ساعت 2 بامداد امروز (یکشنبه، 26 آبان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان با تسلیت شهادت این مامور پلیس به خانواده و همکارانش، اظهار داشت: ماموران پلیس برای تامین امنیت جامعه و مردم حتی از جان خود نیز دریغ نکرده و با همه وجود در راه آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

مراسم تشییع پیکر شهید ایرج جواهری، فردا(دوشنبه) ساعت 10 از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی برگزار می شود.

منبع: انتخاب

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • دانیال
    0

    باید با عوامل آشوب به شدت برخورد بشه/نمیشه نظم یک مملکت رو بهم ریخت/اعتراض ما به دولت است نه برای ایجاد جنگ

    نظرات شما -
    • rf
      0

      اره

    • کاربر ناشناس
      0

      اره

  • rf
    1

    داش با ماچ و روبوسی که مشکلات حل نمیشه 40ساله ملت چشم به انتظار یه روز خوبن از نفت بگیر که سر سفره ملت نیومد تا کلید روحانی هر انقلابی بهایی داره مگه زمان شاه که انقلاب شد مسالمت آمیز انقلاب شد انقلاب یعنی زیر و روشدن یعنی عوض شدن اونم 180درجه شما هم یا از اونایی که سیری یا از اونایی که مسکن مهر و پراید و چندر غاز کارمندی به اضافه تا بوق سگ کردن تو آژانس و تا خرخره تو قرض و وام بودن بهت مزه کرده و راضی هستی یا نه بدون حساب کتاب داری حرف میزنی و اومدی اینجا از آرامش حرف میزنی. مردمی که ناامید باشن رو حرفای دروغ حساب باز نمیکنن و دیگه حوصله شعار ندارن.

  • کاربر ناشناس
    0

    متاسفانه برخی ها فرهنگ اعتراض را ندارند.آنها که اعتراض مسالمت آميزدارندخودنبايد اجازه دهندآشوب گران و اراذل و اوباش و عوامل وابسته به دشمن از احساسات آنها سواستفاده نمایند.وباآشوب و تخریب اموال عمومی و مردم آرامش جامعه رابر هم زنند.نیروهای امنیتی و انتظامی باید باحضورمقتدرانه والبته تفکیک معترضان وآشوبگران با افراداخلالگربرخوردقاطع داشته باشند.مسئولین هم بايدبامردم صادق باشند.و بویژه برخوردبامفسدان اقتصادی که نفس مردم را گرفته اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها