یوونتوس مقصد بعدی کاپیتان دوم آرسنال

هکتور بیرین پس از 8 سال حضور در آرسنال قصد دارد در انتهای فصل تیمی دیگر برای خود پیدا کند.

یوونتوس مقصد بعدی کاپیتان دوم آرسنال

هکتور بیرین یکی از محبوب ترین بازیکنان فعلی آرسنال محسوب می شود. بازیکنی که در آکادمی لاماسیا بارسلونا فوتبالش را شروع کرد و در 16 سالگی راهی آرسنال شد. هشت سال بعد او کاپیتان دوم توپچی ها محسوب می شود و به تازگی پس از مصدومیتی طولانی توانسته شرایط بازی را پیدا کند.

بیرین که قراردادی طولانی مدت با آرسنال دارد، در صورتی که این تیم نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، به طور جدی به جدایی فکر می کند.

مدیر برنامه های بیرین در مصاحبه اخیر خود این موضوع را تایید کرد و گفت:« هکتور مصدومیتی شدید و طولانی داشت که به تازگی توانسته آن را پشت سر بگذارد و به زودی به فرم همیشگی خود خواهد رسید. یک باشگاه ایتالیایی خواهان اوست و هکتور هم بازی در ایتالیا را می پسندد. نمی خواهم نام این تیم را فاش کنم و با توجه به اینکه او قراردادی طولانی مدت با آرسنال دارد، جدا کردنش از این باشگاه ساده نخواهد بود؛ به خصوص که کاپیتان دوم آرسنال نیز محسوب می شود ولی باید دید در نهایت، فصل چگونه پیش خواهد رفت.»

طبق اطلاعات از منابع موثق، این تیم یوونتوس است و بیرین سخت مورد توجه قهرمان هشت فصل اخیر سری آ قرار گرفته است. اگر توپچی ها امسال هم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام بمانند، باید جدایی بیرین را جدی تصور کرد. آرسنال پس از گذشت 12 هفته از لیگ برتر در رده ششم قرار دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها