اعتراضات پراکنده در تهران | خالی کردن بار سنگ میان معترضین

برخی از خیابان‌های تهران صبح امروز شاهد ترافیک شدید و حضور پراکنده شهروندان معترض به قیمت بنزین بود.

اعتراضات پراکنده در تهران | خالی کردن بار سنگ میان معترضین

صبح امروز همزمان با اولین بارش برف و لغزندگی راه‌ها، ترافیک سنگینی در خیابان‌های اصلی شمال شهر ایجاد شده بود که همین امر به اعتراض مردم و پیاده شدن از ماشین‌ها و تجمعات پراکنده منجر شد.

در اتوبان امام علی بار سنگین ترافیک همزمان شد با شعار دادن جمعی از حاضرین و دعوت و تهییج و حتی تهدید راننده ها به خاموش کردن خودروها. "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از جمله شعارهایی بود که مردم در بزرگراه امام علی می‌دادند. همزمان مأموران شهرداری نیز به بازسازی راه‌ها مشغول بود. در همین مسیر برخی راننده‌ها خودروی خود را کج پارک کرده و راه عبور سایر ماشین‌ها را بسته بودند که با ورود راهنمایی رانندگی با تاخیر چند ساعته مسیر باز شد.

خبر دیگر از اتوبان امام علی خالی کردن یک کامیون سنگ در میان تجمع مردم است. این درحالی است که برخی مسؤولین امنیتی درباره خرابکاری و اقدامات سازمانی برای به انحراف کشیدن اعتراض مردم هشدار داده بودند.

در تقاطع تهران پارس و شهید باقری نیز عده‌ای تجمع کرده و با شعارهایی شبیه "ایرانی باغیرت حمایت حمایت" مردم را دعوت کردند که خودروهای خود را خاموش کنند. پس از مدتی مسیر عبور و مرور به حالت عادی بازگشت.

عده‌ای در ترافیک سنگین صدر از ماشین پیاده شدند و راننده‌ها را به اعتراض و شعار دعوت کردند که مورد اقبال قرار نگرفت. اما چند سطح زباله را در میانه اتوبان آتش زدند. در اتوبان نیایش به سمت غرب نیز در ابتدای صبح ۳ خودرو بزرگراه را بستند که ترافیک شدیدی ایجاد کرد اما دقایقی بعد با ورود مأموران راهنمایی و رانندگی این مسیر بازگشایی شد.

در اتوبان همت چند دختر جوان با در دست گرفتن پلاکارد "با ما همراه شوید" توجه راننده‌ها را به خود جلب کردند. اما ترافیک مسیر همت با حضور مأموران شهرداری و شن ریزی آرام و روان گزارش شد.

در رباط کریم مأمورین ناجا راه را برای مردم باز کردند تا جمعیت با آرامش حرکت کنند و شعار دهند. در شهرقدس، اسلامشهر و دماوند نیز تجمعات پراکنده‌ای صورت گرفته است. در اسلامشهر اقدام برای تخریب جایگاه بنزین صورت گرفت که با ورود نیروی انتظامی متعرضین پراکنده شدند.

خبرهایی از "تجمعات اعتراضی مردم نسبت به افزایش ناگهانی قیمت سوخت"

ساعتی پیش در برخی از خیابان‌های تبریز در پی اعتراض مسالمت‌آمیز جمعی از مردم ترافیک ایجاد شده بود. این ترافیک با درخواست نیروی انتظامی پایان یافت/ ایسنا
برخی رانندگان قزوین، پیش از ظهر شنبه، با خاموش کردن خودروهای خود به مدت ۲۰ دقیقه در چهارراه ولیعصر نسبت به افزایش قیمت بنزین اعتراض کردند. در حال حاضر شرایط آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد
از صبح روز شنبه مردم شیراز در نقاط مختلف شهر نظیر بلوار رحمت، کمربندی شیراز، چهار راه زرگری حضور یافته و در خصوص تغییر قیمت بنزین اعتراضات خود را مطرح کردند/ مهر
در پی ابلاغ قانون سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین در کشور مردم برخی از شهرستان های استان کردستان و شهر سنندج با برگزاری تجمع خواستار رسیدگی دولت به مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند/ مهر

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • تقی
    0

    مرگ بر امریکا و اختلاس گر

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      گرانی یک شبه بنزین کودتای کار گزرانهای دولت بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    • کاربر ناشناس
      0

      اچی بگیم؟

  • رافی
    0

    چرا باید بنزین ازاب ارزان باشد به نضر بنده کاربهتر خوب کردن

    نظرات شما -
    • ملت
      0

      3 تا غلط داری میشه 17 بخاطر شعورت 17 نمره کم میشه میشی 0 رد شدی برو شهریور بیا

    • ناشناس
      0

      نظر تو مهم نیست. در ضمن توصیه میکنم اگه دبستانی چیزی نزدیک خونتون هست برید دیکته یاد بگیرید در یک جمله سه غلط املایی دارید!

    • محمد
      0

      نضر!؟ (شما رو دیکته بیشتر کار کن جای نظر دادن!؟!؟!؟)

    • حامد
      0

      دوست عزیز بله حرف شما کاملا متین ولی خوب نگاه به سطح درآمد مردم کنید اره اگه حقوق ها بالا باشه باید انرژی هم گرون باشه در غیر این صورت حرفتون کاملا اشتباهه شما باید بگید نباید آب مدنی این قدر قیمتش باشه نه اینکه بگید بنزین باید گرون تر باشد

  • مرگ برصهیونیست
    0

    به شخصه دوست ندارم تظاهرات یاهرناهنجار درکشور باشد.ولیکن شما جه حسابی کردید بااین وضع ارز وگرانی وکاهش شدید قدرت خرید ملت به یکباره با افزایش قیمت بنزین یک شوک دیوانه کننده دیگربه ملت وارد کردید.حالانیز معترضین را معاند می خوانید مگرهرکسی مطالبه حقوق کرد معاند است شما باملت عناد دارید این کارها راانجام می دهید.آب درآسیاب دشمن می ریزید.دریزد میگویند اگر راست می گویید چرا فلانی ها رامحاکمه نمی کنید بعدازآن نیز شب ولادت پیامبر اکرم (ص)ملت راسکته می دهید. شما بزوردست کردید جیب مردم ومیفرمایید بعدا همین قدر کمکتان می کنیم به شعورملت توهین نکنید مردم که ابله نیستند.

  • مردم
    0

    اوضاع خیلی هم خوبه همه چی عالی ه.شما خیلی خوبید و راست میگید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام دورود بر مقام معظم رهبری سیدعلی خامنه ای خواهش مند هستیم بیا میان مردم ببین چه خبره ما هم بعد از بنیاد نهاد جمهوری اسلامی مرحوم امام خمینی رحمت الله⁦:-)⁩ع⁦:-(⁩تمام امید ما به توههه ازت خواهش مند هستیم به فکر ما مردم فقیر هم باش که حتی نان شب خریدن هم برایمان سخت هست چرا ⁦؟

  • كارگر
    0

    به ما گفتن اگه بنزين شد ده هزار تومان بازم برين رأى بديدمن كه ميرم رأى ميدم

  • حامد
    0

    واقعا آدم نمیدونه چی بگه مسئولان عزیز کشورمون نقش مهاجم دشمن رو ایفا میکنند اصلا بفکر مشکلات مردم نیستند و دشمنان نطام جمهوری اسلامی هم از این قضایا سو استفاده میکنند،ما کشورمون رو دوست داریم بخدا نقد میکنیم ضد انقلاب نیستیم ما عاشق ایران هستیم تورو خدا وضع اقتصادی مردم رو بهبود ببخشید به کلام الله مجید مردم خیلی سخت دارن زندگی میکنند من چند ساله میخوام ازدواج کنم ولی خوب نمیشه دلسوز باشید برای این نظام برای این مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها