بازیکنان شهرخودرو لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند

مدافع تیم شهرخودرو گفت: چهار یا پنج بازیکن از تیم شهرخودرو، شایسته دعوت به اردوی تیم ملی هستند و امیدوارم با حفظ صدرنشینی، نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنیم.

بازیکنان شهرخودرو لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند

حسین مرادمند پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و مطابق پیش‌بینی‌ها سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردیم. بازی مقابل تیم‌هایی که شرایط خوبی در جدول ندارند، سخت است. تیم‌های پایین جدولی صرفا در نود دقیقه به فکر دفاع کردن هستند و این موضوع کارمان را سخت می‌کند. با این وجود خدا را شکر، پیروز شدیم و دل هواداران‌ را شاد کردیم.

وی در خصوص صدرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر گفت: بازی به بازی جلو آمدیم و در نهایت به صدر جدول رسیدیم. این جایگاه باید استمرار داشته باشد، ضمن اینکه صدرنشینی کار بازیکنان را سخت‌تر می‌کند.

مدافع شهرخودرو مشهد استرس بازیکنان در دقایق آخر برای حفظ نتیجه خاطرنشان کرد: رقم خوردن چنین شرایطی وقتی شما از حریف با یک گل پیش هستید، طبیعی است. صدر جدول را از آن خود کردیم و از این پس با آرامش بیشتری می‌توانیم بازی کنیم.

مرادمند در خصوص دعوت نشدن بازیکنان شهرخودرو به تیم ملی تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی بازی‌های لیگ برتر را زیر نظر دارند. چهار پنج بازیکن‌ از شهرخودرو شایسته دعوت به تیم ملی هستند. امیدوارم بازی به بازی عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم و در بالای جدول قرار گیریم تا در نهایت دیده شویم. آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم ملی و پوشیدن لباس مقدس کشورش است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها