پیمان معادی: ساده‌ترین شغل دنیا سیاست است؛ چشم‌تان را می‌بندید و دهان‌تان را باز می‌کنید، یا توئیت می‌زنید

پیمان معادی بعد از دریافت جایزه جشنواره استکهلم طی سخنانی گفت: ساده‌ترین شغل دنیا سیاست است؛ چشم‌تان را می‌بندید و دهان‌تان را باز می‌کنید!

پیمان معادی: ساده‌ترین شغل دنیا سیاست است؛ چشم‌تان را می‌بندید و دهان‌تان را باز می‌کنید، یا توئیت می‌زنید

پیمان معادی که جایزه دستاورد هنری جشنواره استکهلم را دریافت کرد گفت: خیلی‌ها می‌گویند بازیگری سخت‌ترین کار دنیاست، من فکر می‌کنم این آدم‌ها در زندگی‌شان هرگز آتش‌نشان، افسر پلیس یا پرستار ندیده‌اند.

اما در مقابل افرادی هستند که می‌گویند بازیگری ساده‌ترین شغل دنیاست و حتی میپرسند چرا به ما پول می‌دهند. به این افراد می‌گویم شما حتما هیچ سیاستمداری را در زندگی‌تان ندیده‌اید. ساده‌ترین شغل دنیا سیاست است، چشم‌تان را می‌بندید و دهان‌تان را باز می‌کنید، یا توئیت می‌زنید.

چه سخت، چه ساده، بازیگری شغل شگفت‌انگیزی است.

او همچنین گفت: اگر در زندگی حرفی برای گفتن دارید چیزی نمی‌تواند متوقف‌تان کند.

اصغر فرهادی باعث شد مزه میوه ممنوعه بازیگری را بچشم.

به نسل جوان که دنبال بازیگری‌اند می‌گویم سانسور و شرایط سخت در مقابل جهانی که شما می‌خواهید با بقیه به اشتراک بگذارید هیچ است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • یاسراسفندیاری
    0

    نفهم ترین آدم دنیا هم تویی دهنت رو بازمیکنی ودرچیزی که اصلاتخصص نداری حرف میزنی

  • محمد
    0

    نفهم به کسی میگن که در مورد کسی یا چیزی اطلاعی نداره حرف میزنه الان که خودت هم در مورد ایشون نفهمی به خرج دادی ایشون اظهار نظر نکرد فقط گفت سیاستمدارها اینطوری رفتار میکنن ولی اظهار نظر شما در مورد ایشون نفهمی رو میرسونه فعلا که تو مملکت ما هر کسی که تخصص نداره مخصوصا سیاستمدار باشه دربارش حرف میزنه آخرش هم از نفهمای دیگه حمایت میکنه این دیگه ابر نفهمه...

  • عالی
    0

    درود عالی گفتی دیوانگان را نشان دادی

  • جانباز 70 درصد
    0

    مگر نه این بود که روحانی فریاد برآورد : مردم شما ثروتمند شدید ( قضیه کشف 53 میلیارد بشکه نفت ) اما چند روز بعد بدون مقدمه گرانی و تشویش و اضطراب و آشوب هدیه می دهد ؟ دولتهاییکه به مردمشان دروغ می گویند در واقع حس اعتماد مردم به خود را از دست می دهند این دولتها اگر بگویند الان روز است دیگر مردمش انگیزه باور کردن نخواهند داشت و البته پذیرفتن حقیقت را

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها