بهره‌مندی ۸۷ مددجو تهرانی از خدمات نظام وظیفه

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از بهره مندی ۸۷ مددجو تحت حمایت این نهاد از خدمات نظام وظیفه خبر داد.

بهره‌مندی ۸۷ مددجو تهرانی از خدمات نظام وظیفه

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه طرح معافیت سربازی یکی از خدمات کمیته امداد به فرزندان ذکور خانوار‌های تحت حمایت است، گفت: این طرح با همکاری سازمان نظام وظیفه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۷ مددجو واجد شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون از طرح معافیت سربازی استفاده کرده‌اند، افزود: این خدمات شامل معافیت، کاهش تعرفه و انتقال به محل سکونت است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: ۳۳ نفر از این تعداد معاف، ۲۸ نفر از کاهش تعرفه بهره‌مند و ۲۶ نفر به نزدیکترین محل سکونت خود منتقل شدند.

پرپنچی به شرایط مشمولان طرح معافیت سربازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: خانوار‌های تحت حمایت که به علت فوت سرپرست مرد، از کارافتادگی سرپرست خانوار (دارای بیش از سه دختر مجرد) و یا با مشکلاتی از قبیل طلاق والدین رو به رو هستند، می‌توانند از تسهیلات معافیت سازمان نظام‌وظیفه استفاده کنند.

وی یکی از مؤلفه‌های توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت را کمک به معافیت سربازی فرزندان پسر این خانوار‌ها دانست.

پرینچی خاطرنشان کرد: معافیت فرزندان مددجو و پس از آن دریافت تسهیلات اشتغالزایی و شروع به کار در حرفه‌ای خاص توان اقتصادی خانواده را بالا می‌برد و در نتیجه توانمند سازی آنان را به دنبال دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    جوانیکهازساییهپدروما درمحروم استچه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها