دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری موبایل قاپ حرفه ای و کشف 10 فقره موبایل قاپی در استان خبر داد.

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی به شیوه و شگرد خاص که طی آن سارق با یکدستگاه موتورسیکلت با پلاک دستکاری شده و تغییر یافته در نقاط خلوت و تاریک شهر بندرعباس از بانوان و یا افراد نوجوان که پیاده یا داخل پارک‌های خلوت و تاریک تردد داشته اند اقدام به قاپیدن موبایل یا کیف همراه آنان کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات فنی، متهم که داری سوابق متعددی بود در شهرستان بندر عباس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: با انجام اقدامات فنی مشخص شد متهم متواری و در یکی از روستاهای شهرستان حاجی آباد نزد یکی از بستگان خود مخفی شده است که به هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت طی یک عملیات موفق پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

جعفری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به تعداد ۱۰ فقره سرقت موبایل قاپی به صورت انفرادی اقرار و اعتراف کرد، اظهار داشت: مالباختگان شناسایی و محل‌های سرقت نیز با راهنمایی متهم مورد بازسازی قرار گرفت.

وی با اذعان به اینکه تحقیق از متهم جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس نیوز

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها