508 دقیقه کلین شیت، رکورد تازه رحمتی و شرکا!

با بسته ماندن دروازه شهر خودرو در دیدار برابر گل گهر سیرجان، تعداد بازی های بدون گل خورده مشهدی‌ها به عدد 7 رسید تا همچنان پس از سپاهان، دومین خط برتر لیگ نوزدهم قلمداد شوند.

508 دقیقه کلین شیت، رکورد تازه رحمتی و شرکا!

به مانند هفته پیش و تقابل با پارس جنوبی جم، امشب هم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و بازهم در حضور کمتر از چهار هزار هوادار مشهدی جشن پیروزی برای شاگردان یحیی به پا شد؛ این‌بار مقابل شاگردان آقامعلم. تشابه دیگر دو پیروزی متوالی شهر خودرویی‌ها، دو برد یک گله و البته بسته ماندن دروازه آنهاست که حالا عدد کلین شیت مهدی رحمتی را در پایان ده مسابقه، به عدد 7 رسانده است تا او در جمع بهترین گلرهای لیگ نوزدهم به مانند فصول گذشته قرار گیرد.

شهر خودرو با عملکرد دفاعی عالی خود پس از سپاهان که با یک گل خورده بهترین خط دفاعی را دارد، سه گل دریافت کرده است و حالا با پیروزی برابر گل گهر، با یک امتیاز بیشتر از شاگردان قلعه نویی به صدر جدول رسیده‌اند و رقابت مدعیان را جذاب‌تر از همیشه کرده‌اند؛ اتفاقی که بدون تردید ساختار دفاعی تیم یحیی در آن با توجه به پیروزی های اقتصادی آنها، نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

با کلین شیت امشب مهدی رحمتی که برخلاف تقابل با پارس جنوبی جم، با چند سیو تماشایی همراه بود تا جایی که سید مهدی رحمتی بالاتر از حتی امین قاسمی نژاد گل‌زن، به عنوان ستاره میدان معرفی شود میزان دقایق بسته ماندن دروازه شهر خودرو به عدد 508 رسید؛ عددی که در به ثمر نشستن آن تا به امروز، حسین مرادمند و علی نعمتی دو دفاع میانی شهر خودرویی‌ها هم نقش آفرینی عالی داشته‌اند.

هر چند که امروز دو دفاع میانی شهر خودرو روز خوبی را سپری نکردند و اگر آمادگی بالای رحمتی نبود، شاید مشهدی‌ها رنگ صدر جدول را امروز نمی‌دیدند و به اصطلاح باید گفت، رحمتی توانست عصای جادویی یحیی برای فرار از گرفتاری در خانه باشد آن‌هم در روزی که مرادمند و نعمتی عملکرد خوبی را نداشتند.

با پایان تقابل با گل گهر، حالا مشهدی‌ها وارد سریال بازی های دشوار خود و به عبارت دیگر، شش امتیازی در جدول شدند و در نخستین گام، باید اول آذر به تبریز سفر کنند تا مقابل شاگردان دنیزلی صف‌آرایی کنند؛ پس از آن هم استقلال و سپاهان انتظار شاگردان یحیی را می‌کشند.

باید منتظر ماند و دید مقاومت دفاعی تیم یحیی و از آن‌سو پیروزی های اقتصادی مشهدی‌ها تا کی می‌تواند آنها را در صدر جدول نگه دارد و مقاومت مهدی رحمتی، علی نعمتی و حسین مرادمند به عنوان ارکان اصلی خط دفاعی شهر خودرو تا چه زمانی برای رسیدن به خط دفاعی برتر لیگ نوزدهم تداوم خواهد داشت؟

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها