پیشنهاد افزایش قیمت سوخت در مجلس رد شده بود/ دولت مردم را محرم بداند

نایب رییس کمیسیون قضائی مجلس گفت: بنده به عنوان نماینده مجلس تا دیشب از این افزایش قیمت اطلاعی نداشتم و جالب اینجاست که نمایندگان مجلس به این لایحه رای نداده‌ و این پیشنهاد افزایش قیمت سوخت در مجلس رد شده بود.

پیشنهاد افزایش قیمت سوخت در مجلس رد شده بود/ دولت مردم را محرم بداند

دکتر "یحیی کمالی‌پور" نایب رییس کمیسیون قضائی مجلس در خصوص افزایش ناگهانی بنزین گفت: معتقدم دولت باید مردم را محرم بداند و اینکه بدون اطلاع و شبانه چنین کاری را انجام دهند، کار درستی نبود و نهایتا در این شرایط و در این وضعیت وارد کردن شوک به مردم و افزایش قیمت بنزین از ۱۰۰۰ تومان به ۳۰۰۰ تومان، اصلا قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه مردم را بازی می‌دهند و اذعان می‌کنند که می‌خواهیم منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین را به خانوارها و نیازمند پرداخت کنیم و از طرف دیگر ادعا دارند که ۱۸ میلیون خانوار در سطح کشور به بسته های حمایتی نیازمندند این در حالی است که این عدد در کشور ۶۰ میلیون نفر است! نه ۱۸ میلیون نفر

نایب رییس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت سوخت، بیان کرد: طبیعی است که با افزایش قیمت سوخت، تمامی مایحتاج مردم، ملزومات و ... زندگی مردم نیز با افزایش قیمت روبرو خواهد شد و مردم دیگر همان نان ساده که قبلا می‌خوردند را از این به پس نمی‌توانند بخورند.

وی اظهار کرد: گفته شده که سران سه قوه چنین تصمیمی گرفتند، بنده نمی‌دانم که آیا واقعا سران سه قوه مشکلات مردم را درک نمی‌کنند؟! یا اینکه درک می‌کنند و با اطلاع این اقدام را انجام می‌دهند!! در هر صورت باید نظر توده مردم گرفته شود.

کمالی‌پور تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس تا دیشب از این افزایش قیمت اطلاعی نداشتم و جالب اینجاست که نمایندگان مجلس به این لایحه رای نداده‌اند و این پیشنهاد افزایش قیمت سوخت در مجلس رد شده بود و سران سه قوه در جلسه‌ای که نیاز به اخذ مجوز مجلس ندارد این مهم را تصویب کرده‌اند اما در هر حال آقای دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی باید نظر نمایندگان را در جلسه سران سه قوه اعلام می‌کردند حال نمی‌دانم اعلام کردند یا خیر اما در هر صورت نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل‌های سوخت موافق نبودند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص)، عنوان کرد: متاسفم در این روز جشن و شادمانی امت اسلامی و مردم ایران است، چنین شوکی به مردم وارد کردند و مردم را نگران کردند.

شب گذشته و با اعلام رسمی دولت وضعیت تازه قیمت و سهمیه بندی بنزین و حامل های انرژی مشخص شد که بر این اساس برای خودرهای شخصی (هر نفر تنها یک خودرو) ماهانه ۶۰ لیتر بنزین در کارت سوخت شارژ می شود و قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای ۱۵۰۰ تومان و نرخ آزاد بنزین ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ۵
    0

    من دیگر قادر به ادامه و چرخاندن زندگی خود نیستم

  • yas
    0

    مثل سگ دروغ میگن

  • محمد
    0

    بر پدر و مادرتون لعنت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      یک دفه سه برابر این منطقی نیست دلمان به همین خوش بود که گرفتین

  • ایرانی
    0

    غنی کی حال مستضعف رومیفهمه؟؟! این اعداد و افزایش قیمت که برای آقایان عددی نیست,این مردم مستضعف هستن که ضربش رومیخورن...

  • ایران
    0

    توکه راست میگی مجلس ما چقدر مظلوم من باور کردم

  • مهدی
    0

    بابا خجالت بکشین واقعا

  • علی اسد
    0

    یک کلام حرف راست به زبان شما ها نیومده اگه راست میگی چرا اعتراض نمیکنید مگه نماینده مردم نیستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها