باجه‌های پستی برای تحویل کارت سوخت جمعه باز هستند؟

شهروندان در صورتی که پیش از این برای صدور کارت سوخت خود اقدام کرده اند، می توانند با توجه به آدرس محل سکونت یا اقامت خود به نزدیک ترین واحد پستی مراجعه و نسبت به تحویل کارت خود اقدام کنند.

باجه‌های پستی برای تحویل کارت سوخت جمعه باز هستند؟

«حسین نعمتی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور پست از هماهنگی های انجام شده با مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درخصوص تسریع در توزیع کارت های سوخت خبرداد و افزود: امروز ۲۴ آبان ماه تمامی باجه های معطله دفاتر پستی در سراسر کشور باز و آماده تحویل کارت سوخت شهروندان هستند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورتی که پیش از این برای صدور کارت سوخت خود اقدام کرده اند، می توانند با توجه به آدرس محل سکونت یا اقامت خود به نزدیک ترین واحد پستی مراجعه و نسبت به تحویل کارت خود اقدام کنند.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.
این اطلاعیه افزوده است: استفاده از سهمیه سوخت فقط با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها