کشف ۵ هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در مهران

فرمانده انتظامی مهران از کشف پنج هزار و ۵۹۶ قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵ هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در مهران

سرهنگ قدرت شهبازبیگی فرمانده انتظامی مهران اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد خوراکی و نوشیدنی های تاریخ مصرف گذشته در یکی از فروشگاه های پایانه مرزی مهران ،بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود:پس از ورود ماموران پلیس به این فروشگاه و بررسی موضوع مشخص شد فردی سود جو و فرصت طلب اقدام به فروش اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از جمله نوشیدنی های رانی ،دوغ ،نوشابه و ... می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم در بازجویی های اولیه پلیس به محل انبار اصلی مواد خورکی تاریخ مصرف گذشته در یکی از محله های شهر مهران معترف و پس از بررسی ماموران پلیس از محل دپوی این کالاها تعداد ۴ هزار و ۴۶۴ عدد رانی ،۶۴۰ عدد آبلیموی مارک دست چین،۶۶ بطری دوغ ،۶۰ عدد شیره خرما و اقلامی دیگر تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه ارزش این کالاها توسط کارشناسان بیش از ۵۰۰ میلیون ریالی تعیین شده است، گفت : در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ شهباز بیگی با بیان اینکه تمامی اجناس غیر مجاز از این محل ها جمع آوری شده است از شهروندان خواست:با توجه به اهمیت ویژه ای سلامت غذایی در زندگی ،هر گونه مورد مشکوک و مشابه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها