توییت دبیر ستاد احیا امر به معروف / عکس

دبیر ستاد احیا امر به معروف درباره قیمت بنزین توییتی منتشر کرد.

توییت دبیر ستاد احیا امر به معروف / عکس

دبیر ستاد احیا امر به معروف درباره قیمت بنزین توییتی منتشر کرد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حمید
    0

    زالو فقط ب اندازه نیازش خون میمکه ولی تو مملکت مادس زالو روازپشت بستن آینده ای وجودنداره نسل سوخته ایم تباه شدیم سرمایه ملی ب نام ماست ولی ب کام آقازاده هاس اسلام خیلی وقته ازتو این دیار بارشوبست ورفت هروز هربهانه ای ,گرونی؟انگاردیگه اصلا قرارنیست چیزی درس شه

  • داد خواه
    0

    آیا مردم و کشور و نظام را هیچ وفاداری نمانده است؟؟؟!!! --- آقا!!! شما فقط توضیح بدهید مجلس مدعی منتخب مردم در این فاجعه های دست ساز دولت یک دنده ی شش ساله ی شیخ حسن بنفع ده ها میلیون مردم بی بضاعت بی پناه تا کنون چه گلی به سر این مردم زده و از حقوق این صاحبان اصلی ثروتهای کلان کشور که دولت کنونی در این ثروتها برای آنان پشیز سهمی قایل نیست چگونه دفاع کرده است؟؟؟!!! این دولت با شتاب و دست پاچگی عجیب با هم صدایی با بیگانگان قلدر چپاولگر جهان خوار ، نظام و کشور را با بد نام کردن و منفور ساختن به سوی سقوط سوق می دهد. شگفتا که هیچ زنگ خطری در همسایگیها ؛ وفا داران نظام را از خواب خرگوشی بیدار نمی کند و شیخ حسن تا می تواند در تخریب همه ی دلها بی هیچ باز دارنده یکه تازی می کند. آیا هیچ با شهامتی نیست که با قدرت قانون اساسی و قوانین فرعی به شیخ حسن بگوید: آ شیخ بس است طاقت مردم خاموش را از این که هست تاق تر نکن که اگر خدای نکرده آتشی شعله ور شود نخست دامنت را می سوزاند سپس به سراغ دیگران می رود. بخاطر خدا اگر دین دار مؤمن خدا پرست هستید و مردم و کشور و اسلام بی گناه را دوست دارید به هوش آیید و بی درنگ با برنامه های علمی کارآمد و با ثروتهای ملی کلانی که خداوند در اختیارتان قرار داده با شتاب ضابطه مند قانونی به اصلاح امور کشور بپردازید. قسم به عزت و جلال خداوند یکتا فردا برای جبران بسیار دیر است و اگر مردم وفا دار به صداقت مسئولان نظام شک کنند تنها پاره آهنهای ذخیره شده به درد هیچ فردی نخواهند خورد و دشمنان خدا و دشمنان ایران باز هم بر سرنوشت ایران عزیزمان چیره خواهند شد.

  • داد خواه
    0

    آیا مردم و کشور و نظام را هیچ وفاداری نمانده است؟؟؟!!! --- آقا!!! شما فقط توضیح بدهید مجلس مدعی منتخب مردم در این فاجعه های اقتصادی دست ساز دولت یک دنده ی شش ساله ی شیخ حسن بنفع ده ها میلیون مردم بی بضاعت بی پناه تا کنون چه گلی به سر این مردم زده و از حقوق این صاحبان اصلی ثروتهای کلان کشور که دولت کنونی در این ثروتها برای آنان پشیز سهمی قایل نیست چگونه دفاع کرده است؟؟؟!!! این دولت با شتاب و دست پاچگی عجیب با هم صدایی با بیگانگان قلدر چپاولگر جهان خوار ، نظام و کشور را با بد نام کردن و منفور ساختن به سوی سقوط سوق می دهد. شگفتا که هیچ زنگ خطری در همسایگیها ؛ وفا داران نظام را از خواب خرگوشی بیدار نمی کند و شیخ حسن تا می تواند در تخریب همه ی دلها بی هیچ باز دارنده یکه تازی می کند. آیا هیچ با شهامتی نیست که با قدرت قانون اساسی و قوانین فرعی به شیخ حسن بگوید: آ شیخ بس است طاقت مردم خاموش را از این که هست تاق تر نکن که اگر خدای نکرده آتشی شعله ور شود نخست دامنت را می سوزاند سپس به سراغ دیگران می رود. بخاطر خدا اگر دین دار مؤمن خدا پرست هستید و مردم و کشور و اسلام بی گناه را دوست دارید به هوش آیید و بی درنگ با برنامه های علمی کارآمد و با ثروتهای ملی کلانی که خداوند در اختیارتان قرار داده با شتاب ضابطه مند قانونی به اصلاح امور کشور بپردازید. قسم به عزت و جلال خداوند یکتا فردا برای جبران بسیار دیر است و اگر مردم وفا دار به صداقت مسئولان نظام شک کنند تنها پاره آهنهای ذخیره شده به درد هیچ فردی نخواهند خورد و دشمنان خدا و دشمنان ایران باز هم بر سرنوشت ایران عزیزمان چیره خواهند شد.

  • کاربر ناشناس
    0

    باباجمع کنین این حرفا رو مردم خر حساب میکنن دیگه خسته شدیم از همه چیزوهمه کس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها