صدای اعتراض دوباره در میان پرسپولیسی‌ها

چرا بین ما فرق می‌گذارید!

اتفاق عجیبی که حاصل اشتباهات مدیریتی‌ست، دوباره آرامش را از سرخپوشان گرفت.

چرا بین ما فرق می‌گذارید!

هرچند ایرادهای بزرگی در تمام ادوار، به مدیران سرخپوشان تهرانی وارد بوده و هست، اما اوج این اعتراض‌ها و انتقادها مربوط به زمان مدیریت ایرج عرب بود. هواداران پرسپولیس از عرب شاکی بودند که چرا نتوانسته برانکوی موفق را در این تیم حفظ کند.
مجموعه اعتراضات به حدی مستمر بود که در نهایت باعث شد مدیران ورزش ایران به خروج عرب رضایت دهند و محمدحسن انصاریفرد را جایگزین او نمایند.
از انصاریفرد که در دوران دولت احمدی‌نژاد و ریاست علی‌آبادی بر ورزش، روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشسته‌‎بود، توقع می‌رفت حالا که فرشته شانس! دوباره به او رو کرده و در دولت روحانی هم به صندلی معروف دست یافته، بهتر از گذشته عمل کند، اما هرچه زمان می‌گذرد به نظر می‌رسد که او حتی می‌تواند از عرب هم کارنامه به مراتب بدتری داشته‌باشد.
از انتصاب عجیب در چارت باشگاه بگذریم. از تشکیل تیم واترپلو! برای تیمی که در هزینه‌ها و بدهی‌های خودش مانده، هم بگذریم تا در نهایت به نحوه مدیریت تیم بزرگسالان و پرستاره‌ای برسیم که هر روز گویا قرار است با حاشیه‌ای روبه‌رو شود.
در تازه‌ترین اتفاق، مدیریت سرخپوشان از فرشاد احمدزاده و بشار رسن به تازگی دعوت کرده‌بود که به کمیته انضباطی باشگاه بروند. فرشاد به خاطر کارت‌های بی‌مورد و بشار به دلیل تاخیر در بازگشت به تهران.
با حدود گذشت دو هفته هنوز هیچ رایی برای بشار صادر نشده و این در حالی است که فرشاد احمدزاده که با بشار به این جلسه رفته بود، ۱۵ درصد از قراردادش را جریمه شد.
خبرنگار حوزه پرسپولیس فارس مطرح کرد: "طی اطلاعات به دست آمده رسن با هیچ جریمه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس روبرو نخواهد شد! از آنجایی که این بازیکن از پرسپولیس طلب زیادی دارد به همین خاطر مسئولان کمیته انضباطی پرسپولیس او را جریمه نخواهند کرد!"
در این خصوص گفته می‌شود، احمدزاده به دوستان نزدیکش گفته واقعا رفتارها قشنگ نیست. من که روز اولم نیست به پرسپولیس آمده‌باشم، مدیران دیگر را هم دیدم و با این تیم در دوران برانکو قهرمانم شدم. زمان گرشاسبی و طاهری هر مشکلی هم وجود داشت، اینطور بین بازیکنان دودستگی ایجاد نمی کردند و پشت هم قایم شوند!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها