نقشه عجیب 2 سارق با حفر تونل برملا شد / در خنداب رخ داد

2 سارق که قصد سرقت از طلافروشی در خنداب داشتند به دام افتادند آنها قصد داشتند با حفر تونل از یک ساختمان متروکه به طلافروشی دست پیدا کنند.

نقشه عجیب 2 سارق با حفر تونل برملا شد / در خنداب رخ داد

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارقانی که در حال طرح ریزی نقشه از یک طلافروشی به وسیله حفر تونل در جاورسیان شهرستان خنداب بودند، خبر داد.

مفخمی شهرستانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خنداب از ترددهای مشکوک افرادی در ساختمانی متروکه در مجاورت یک طلافروشی در شهر جاورسیان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، ترددهای این افراد تحت مراقبت نامحسوس و شبانه روزی ماموران انتظامی قرار گرفت و سرنخ ها و اطلاعاتی از برنامه ریزی سرقت از این طلافروشی به دست آمد. این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: سرانجام با تکمیل تحقیقات و در هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای اصلی این باند سرقت دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازدید انجام شده محل مشخص شد که سارقان در طول این مدت در این ساختمان متروکه به صورت کاملا مخفیانه مشغول حفر تونل در زیر زمین برای ورود به طلافروشی بودند. وی با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده در این عملیات ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده،‌ دو سارق دستگیر شده اذعان داشتند که با کمک دو نفر دیگر از دوستانشان از مدت ها قبل نقشه سرقت از این طلافروشی را طرح کرده و از طریق این ساختمان متروکه در حال حفر تونل برای یک سرقت شبانه بودند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند سرقت افزود: پلیس با بهره گیری از سامانه های به روز و با تکیه بر هوشمندسازی ماموریت ها با هر گونه فعالیت مخل نظم و امنیت عمومی با جدید برخورد قاطع خواهد داشت.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها