کشف 17هزار مواد محترقه در جنوب تهران

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در جنوب غرب تهران و دستگیری قاچاقچی ۳۰ ساله خبر داد.

کشف 17هزار مواد محترقه در جنوب تهران

صادق قره‌باقری رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در جنوب غرب تهران خبر داد و گفت: بعد از واصل شدن اخباری مبنی بر فعالیت فردی در ارتباط با خرید و فروش مواد محترقه، تیمی از پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: با کارهای اطلاعاتی مشخص شد که قاچاقچی موردنظر اقدام به خرید انواع مواد محترقه کرده است و با انبار کردن این مواد خطرناک در انباری در خیابان هلال احمر تهران، قصد دارد تا با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مواد را در بازار بفروشد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: مأموران با شناسایی انبار، در عملیاتی غافلگیرکننده ضمن دستگیری متهم، مواد کشف شده را نیز توقیف کردند.

قره‌باقری خاطرنشان کرد: متهم که حدود ۳۰ سال سن داشت، قبلاً نیز به اتهام همین جرم بازداشت شده بود. کارشناسان مشغول بررسی ارزش ریالی مواد کشف شده هستند و متهم سابقه‌دار نیز به مراجع قضائی معرفی شده است.وی گفت: به مردم توصیه می‌کنیم تا درصورت مشاهده چنین اقداماتی، مراتب را به پلیس خبر دهند.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها