شاخص بورس در ۵ روز معامله چقدر رشد کرد؟

در پنج روز کاری هفته جاری در بورس تهران شاخص کل پس از نوسان‌هایی توانست ۱۷۶۱ واحد رشد کند و در تراز ۳۰۷ هزار واحدی قرار بگیرد.

شاخص بورس در ۵ روز معامله چقدر رشد کرد؟

در پایان معاملات هفته منتهی به ‪۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸، شاخص کل با ۱۷۶۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۳۰۷ هزار و ۹۴ واحد رسید‪.

شاخص کل هم‌وزن با ۲۷۶۳ واحد افزایش معادل ۳.۲۲ درصد، رقم ۸۸ هزار و ۴۵۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول با ۱۲۳۴ واحد افزایش به رقم ۲۲۲ هزار و ۶۹۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۳۷۸۶ واحد افزایش عدد ۶۲۶ هزار و ۷۵۵ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۵۶ درصد و شاخص بازار دوم با ۰.۶۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند‪.

در پنج روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۶۵ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۱۹ درصد افزایش یافت‪. در ضمن تعداد ۱۲ هزار و ۸۵۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ‪۱ میلیون و ۶۶۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۴.۰۷ درصد و ۴.۲۴ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند‪.

شاخص بورس در ۵ روز معامله چقدر رشد کرد؟

این در حالی است که تعداد ۶۷۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹۰۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۴۹.۴۴ درصد و ۴۸.۴۹ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود، تعداد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۱۹۵ میلیارد ریال معامله شد.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها